06 Μαρτίου 2014

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΠΟΣ

Εφυγε ο Δάσκαλός μου
ο φίλος που μου έμαθε να κάνω σκί,να κοντρολάρω την δύναμή μου,να κατεβαίνω γλυκά,να στριβω με ελεγχόμενη πίεση,να "αισθάνομαι" την κατεβασιά και τις τεχνικές που λίγοι δάσκαλοι σου μεταδίδουν.Ενας γνήσιος Ανθρωπος με μιά σύντροφο σωστή Βασίλισσα -η Ρεγκίνα που μεγάλωσε τα παιδιά του ,οταν τους χειμώνες έλειπε μακριά τους.Ο "σερίφης" πριν αρκετά χρόνια έχασε τον φίλο του τον Τηλέμαχο,συνέχισε με τα παιδιά του Σέργιο και Μαρούσα, την ανάπτυξη της χιονοδρομίας ,μαζί και με τον γιο του Τηλέμαχου,Βασίλη,την εξέλιξη της σχολής που έχουν πάνω στο βουνό,τις ενοικιάσεις εξοπλισμού ,το κατάστημα στην κεντρική πλατεία στην Αράχωβα,τις χιονοδρομικές εκδρομές και  αλλα πολλά.
Δημήτρη εύχομαι να κάνεις σκι με τον φίλο σου εκεί πάνω στις πούδρες του Παραδείσου και νά είσαι σίγουρος οτι τα παιδιά σου θα μάθουν και τα παιδιά μας σκι και όλοι θα σε θυμόμαστε..για πάντα.

Να αναφέρω οτι ο τρόπος που μου έμαθε σκί ο Δημήτρης ειναι σε επίπεδα ολικής αυτοκυριαρχίας και βιομετρικής εφαρμογής δυνάμεων μέσω του σώματος.Ο τρόπος αυτός με βοήθησε και σε άλλα σπόρ που δέν έχουν σχέση με το σκί...











ΠΗΓΗ:www.skischool.gr

Εφυγε στις 1/3/2014 το απόγευμα από κοντά μας ο Δημήτρης Πάππος, από τους πρωτεργάτες της ελληνικής χιονοδρομίας και πρωταγωνιστής στα χιονοδρομικά κέντρα Παρνασσού και Γεροντόβραχου. Η κηδεία του θα τελεστεί στην Αράχωβα, στον Αγιο Γεώργιο, Τρίτη 4/3/2014 στις 13:00.

Η πρώτη Σχολή Σκι στην Ελλάδα ιδρύθηκε την χιονοδρομική περίοδο 1977-78 από τον Δημήτρη Πάππο και Τηλέμαχο Mπαλντούμη. Πρωταθλητών Ελλάδος που πρωταγωνίστησαν στην αθλητική χιονοδρομία για περισσότερο από μία εικοσαετία (1956-1978). Όλα ξεκίνησαν το 1956 στο Σέλι.

Οι δύο υπαξιωματικοί των Δυνάμεων Καταδρομών προπονούνταν στο χιονοδρομικό κέντρο, ενώ η φιλία που τους ένωνε ήταν περισσότερο και από αδελφική.

Μαζί στις προπονήσεις, μαζί στην Εθνική Ομάδα, μαζί και στον Όλυμπο όπου παρέμειναν στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ορεινού Αγώνα Χιονοδρόμων για 20 σκληρούς χειμώνες.

Από το 1958, ως βασικά μέλη της Εθνικής ομάδας συμμετέχουν σε πολυάριθμους αγώνες στο εξωτερικό, σε Παγκόσμια κύπελλα και Παγκόσμια πρωταθλήματα, με κορυφαίες τις συμμετοχές στους Ολυμπιακούς αγώνες του Innsbruck 1964 στην Αυστρία και της Grenoble 1968 στην Γαλλία.

Ταξιδεύουν σε πολλά χιονοδρομικά κέντρα σε όλον τον κόσμο έχοντας μία και μόνο επιθυμία, να μπορέσουν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και τις γνώσεις τους με άλλους χιονοδρόμους και να μεταδώσουν την χιονοδρομική παιδεία και κουλτούρα σε όσο το δυνατό περισσότερους Έλληνες.

Το 1972 γίνονται οι πρώτοι Ελληνες που εκπαιδεύονται ώς δάσκαλοι σκι από την Εθνική Ομοσπονδία Δασκάλων της Αυστρίας (OSLV) και λαμβάνουν την πρώτη άδεια ασκήσεως
επαγγέλματος στην Ελλάδα.
Το 1975 καλούνται από τον Όλυμπο όπου υπηρετούσαν ώς εν' ενεργεία αξιωματικοί των  ειδικών δυνάμεων, να παρακολουθήσουν την κατασκευή και να μετέχουν στον σχεδιασμό και την μετέπειτα λειτουργία του ΧΚΠ σε συνεργασία με τους Γάλλους κατασκευαστές της εταιρείας POMA, ώς οι Έλληνες εμπειρογνώμονες.
Το 1977-78 ιδρύουν τη Σχολή Σκι Παρνασσού που από τότε έχει μυήσει και εκπαιδευσει στην χιονοδρομία χιλιάδες άτομα.
Το 1982 είναι οι εμπνευστές και τα 2 πρώτα ιδρυτικά μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Δασκαλων & Προπονητών Χιονοδρομίας.  
Το 1983 βραβεύονται από την Ακαδημία Αθηνών για την διάσωση Βέλγου ορειβάτη που είχε πέσει σε χαράδρα στις πλαγιές του Παρνασσού.
 

05 Μαρτίου 2014

Πρόγραμμα εκδρομών

6/4 ΑΠΡΙΛΗΣ..Μαγευτική διαδρομή στην Κορινθία.

Η εκκίνηση θα γίνει απο το χωριό Μελίσσι και θα κατευθυνθεί σε όμορφες βατές ασφάλτινες διαδρομές, μέσα απο αμπελώνες και λοφάκια πρός την Νεμέα.Οσοι θέλουν μπορούν να πάνε μέχρι την Νεμέα ,οι υπόλοιποι θα επιστρέψουν απο διαδρομές που είναι έκπληξη.Η κατάληξη για όλους μας στο τέλος της βόλτας προς το μεσημεράκι θα είναι σε τοπική ταβέρνα όπου θα έχουμε σαν πιάτο ζυμαρικά, ή ότι άλλο θέλουμε...
Ο φίλος μας Δημήτρης μας έχει μερικές εκπλήξεις....


20/6 ΙΟΥΝΙΟΣ...Μεσούντα.

Το χωρίο που βρέθηκε νεκρός ο Αρης Βελουχιώτης.
ενας επαναστάτης,που ειναι παρεξηγημένος αλλά στην εποχή μας η μνήμη του ισως είναι εμψυχωτική για την ψυχολογία μας αλλά και για την Ιστορία μας.
Με αφορμή τις εκδηλώσεις που γίνονται προς τιμή του,θα ξεκινήσουμε ποδηλατικά απο την Αθήνα και θα πάμε μέχρι την Μεσούντα, με μια διανυκτέρευση ενδιάμεσα.

Λεπτομέρειες .....σύντομα.

8/8  ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ...Μονοπάτι των Βλάχων.

Ενα brevet...που θα κόψει την ανάσα....


ΠΗΓΗ:ΑΠΟ  ΤΟ SITE CYCLIST ΟΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ






BREVET | ΘΕΣΣΑΛΙΑ – ΗΠΕΙΡΟΣ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΑ ΤΩΝ ΒΛΑΧΩΝ

ΧΑΡΑΚΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΜΗΤΡΟΝΑΤΣΙΟΣ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ : ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΚΟΖΙΑΚΑ 1750μ. VO2MAX
Η διαδρομή εμπνεύστηκε από τον Περικλή Μητρονάτσιο και συμπεριλήφθηκε στο πρόγραμμα των ελληνικών brevets για τις 8 Αύγουστου του 2014, με ώρα εκκίνησης 18:30.
Είναι μια διαδρομή που θα διέρχεται από τη Θεσσαλία την Ήπειρο και την Μακεδονία διασχίζοντας γνωστά Βλαχοχώρια. Οι αθλητές θα κληθούν να καλύψουν ποδηλατική διαδρομή 400 χλμ ξεκινώντας από την Πύλη Τρικάλων και διασχίζοντας Γρεβενά – Περιβόλι – Βάλια Κάλντα – Βοβούσα – Μέτσοβο – Χαλίκι – Γαρδίκι – Χρυσομηλιά – Διάβα – Μεγάρχη – Πρίνος – Πρόδρομο – Γοργογύρι – Ξυλοπάρικο – Πιαλεία – Φιλύρα – Άγιο Βησσαριώνα θα τερματίσουν στη Πύλη.
Τα σχεδόν 7000 υψομετρικά που συγκεντρώνει η διαδρομή την καθιστούν μια από τις πιο δύσκολες και απαιτητικές πού έχουν χαραχθεί στην Ελλάδα.
Η διοργανωτική επιτροπή του brevet θα προσπαθήσει να πραγματοποιήσει μια άρτια οργανωμένη εκδήλωση με κύριο στοιχειό, τηρούμενων και των προβλεπόμενων κανόνων, την ασφάλεια των αθλητών. Ευελπιστούμε να δώσουμε τη χαρά του τερματισμού, απολαμβάνοντας τη μαγεία της Πίνδου, στην πλειονότητα των συμμετεχόντων αθλητών.
Συνοπτικά η παρουσίαση του project.
  1. Σήμανση της διαδρομής επί του οδοστρώματος και επιπλέον κλασικό roadbookεφοδιασμένο με χρήσιμα τηλέφωνα ανθρώπων που θα ελέγχουν τις χιλιομετρικές αποστάσεις της διαδρομής και θα προσφέρουν υπηρεσίες υποστήριξης στα σημεία ελέγχου.
  2. Σημεία ελέγχου με τροφοδοσία, και επιπλέον, περίπου στα μισά της διαδρομής ένα μεγάλο κοντρόλ με πρόβλεψη μεταφοράς προσωπικών αντικειμένων των αθλητών σε αυτό.
  3. Διακριτική αρίθμηση ποδηλάτων και αθλητών προκείμενου να γνωρίζει η οργανωτική επιτροπή τις ιδιαιτερότητες κάθε αθλητή.
  4. Ο αγώνας θα καλύπτεται από τρία οχήματα ανοιχτού τύπου ή κλούβες, τα οποία θα κινούνται κατά μήκος της διαδρομής και θα την επιβλέπουν.
  5. Μετά το τερματισμό του αγώνα θα πραγματοποιηθεί ημερίδα από τον Έλληνα πρωταθλητή ποδηλασίας Κανέλλο Κανελλόπουλο, αρχικά με αμοντάριστη παρουσίαση του ντοκυμαντέρ «Στα ίχνη του Δαίδαλου» και στη συνέχεια με θέματα σχετικά με διατροφή, μεθόδους προπόνησης και αποκατάστασης.
  6. Τα τοπικά ξενοδοχεία θα παρέχουν ειδικές τιμές για τους συμμετέχοντες όπως επίσης και ο Δήμος Πύλης θα παραχωρήσει αίθουσα φιλοξενίας και διανυκτέρευσης στο κλειστό γυμναστήριο.
Ευελπιστούμε να διοργανώσουμε μια εκδήλωση που τουλάχιστον οργανωτικά να είναι όσο το δυνατών καλύτερη. Πιστεύουμε ότι με τη στήριξη του Ble Cycling Club, καθώς και όλου του ποδηλατικού κόσμου, που θα χαρούμε πολύ να φιλοξενήσουμε στη Πύλη, να πετύχουμε μια εκδήλωση που πραγματικά θα ανεβάσει την ποδηλασία της περιοχής σε άλλο επίπεδο.

DE ROSA....sessanta(60 χρόνια)

DE ROSA...

όταν ακόμη η Ιταλική καρδιά χτυπά μέσα στην Ιταλία και οχι στην Απω ανατολή...


ενα συλλεκτικό κομμάτι για τον εορτασμό των 60 ετών της εταιρείας,
black label κάτι σαν το απόσταγμα της εμπειρίας, σαν το ουίσκι με την αντίστοιχη ταμπέλα.
Η τελειότητα της αισθητικής και της λειτουργικότητας!!!

27 Φεβρουαρίου 2014

Ατσάλινο πλαίσιο......

Ατσάλινο πλαίσιο?
Αναχρονισμός?Τώρα που υπάρχει το Κάρμπον?

Αντε βρές άκρη....Οι συχρονοι κατασκευαστές έχουν εξελίξει την τεχνολογία του Κάρμπον τόσο πολύ που πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι θέλεις να πετύχεις απο το πλαίσιό σου.
Ξεκούραστο με ελαστικότητα ή άκαμπτο για χρονόμετρο,αγωνες αντοχής, αγώνες criterium,με τι είδους γεωμετρία?
Οσοι τα δοκιμάζουν ή τα μισούν ή δεν τα αλλάζουν με τίποτα.Το κάρμπον ενα υλικό που εξελίσεται συνεχώς...
Το ατσάλι?......συζητήσεις επι συζητήσεων έχουν γίνει.....κλασικό, ενδοτικό,γλυκό στο καβάλημα,ιδανικό για brevet,αγώνες οτι χρήση θές με κόστος το παραπάνω βάρος.Ομως η άνεση του είναι παροιμιώδης.Κανένας ατσαλένιος μετά απο προπόνηση θα σου πεί "ωχ η μέση μου", με πονάει εδώ ,με πονάει εκεί.....δεδομένης βέβαια μιας σχετικής φυσικής κατάστασης....
Οταν όλοι εχουν εγκαταλείψει αυτό το υλικό πηγαίνοντας στην Απω Ανατολή για να ψωνίσουν ή να αγοράσουν custom πλαισιο βάζοντας απλά αυτοκόλλητα,δεν σας κάνει εντύπωση οτι μερικά ποδήλατα μοιάζουν τόσο πολύ μεταξύ τους?Τότε λοιπόν το κόστος κατασκευής συμπιέζεται ..απλό.
Κάποιοι παραμένουν ρομαντικοί και φτιάχνουν με την ίδια μαγιά τα ατσάλινα ποδήλατά τους σήμερα,όπως ακριβώς το έκαναν και παλαιότερα.Μιλάμε για Ιταλούς κατασκευαστές μόνο...Στην Αμερική,Ευρώπη & Ιαπωνία η ζήτηση ατσάλινων σκελετών ειναι πολύ μεγάλη και καλύπτεται και απο μικρούς κατασκευαστές που δουλεύουν το κάθε κομμάτι ξεχωριστά.Εμείς όμως ομως κοιτάμε μόνο "made in Italy".

Τι να διαλέξει κάποιος σήμερα?


το GIOS ?

SOMEC?



TOMMASINI TECNO( O Ιριο δίνει 1600gr για το πλαίσιο?χμ...!)

CIOCC SAN CRISTOBAL(1800gr πλαίσιο)

COLNAGO MASTER(1650 gr Πλαίσιο-εξαγωνικής διατομής σωλήνας-gilco columbus)
DE ROSA NUOVO CLASSICO(1800gr πλαίσιο μόνο& 860 gr πειρούνι)



24 Φεβρουαρίου 2014

Πιτα 2014 Π.Ο.ΛΕ.Β

Η εκδήλωση για την κοπή της πίτας μας ,έγινε με επιτυχία στα γήπεδα του Κουταλά στον Βύρωνα στις 23/2/2014.
Οι φίλοι και συνποδηλάτες 30 και πλέον χρόνων,μαζεύτηκαν να γιορτάσουν τον ερχομό του νέου έτους, να σχεδιάσουν τις εκδρομές ,και τις βόλτες του 2014.
Το κλίμα ήταν πολύ όμορφο, θυμηθήκαμε ωραίες στιγμές του παρελθόντος,μετά κάναμε μιά όμορφη ποδηλατική βόλτα και στην συνέχεια μαζευτήκαμε στο ωραίο αισθητικό δασάκι για να κόψουμε την βασιλόπιτα.
Η Βίκυ ευγενικά προσφέρθηκε να φτιάξει την ωραία βασιλόπιτα, ο Μισαήλ εφέρε το ωραίο μπρούσκο κόκκινο κρασί και τα πιτσιρίκια με τις μαμάδες τους μας κράτησαν συντροφιά και μας "ζέσταναν" με την παρουσία τους.
Το φλουρί έτυχε στο κομμάτι του συλλόγου μας Π.Ο.ΛΕ.Β(Ποδηλατική Ορειβατική Λέσχη Βύρωνα) .Ο Μάκης, ο Γιάννης , ο Αλέκος, ο  Λουκάς, τα παιδιά μας και οι μαμάδες γεύτηκαν την νοστιμότατη πίτα.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την άλλη χρονιά, ευχόμενοι ταυτόχρονα να είμαστε όλοι καλά σε ψυχολογία και διάθεση και κατα συνέπεια σε υγεία να βγούμε αλώβητοι απο αυτή την κρίση που βιώνουμε. Με τις βόλτες και τις εκδρομές μας , αποσκοπούμε στην ψυχική μας εκτόνωση πάνω απ΄ολα και στην ποδηλατική μας ευεξία.






















17 Φεβρουαρίου 2014

Πίτα ΠΟΛΕΒ Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Οπως κάθε χρόνο ,έτσι και φέτος θα κόψουμε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα μας στα Γήπεδα του Κουταλά στον Βύρωνα,την  Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014, στις 10 το πρωί.
Ενας χώρος κλειστός με γήπεδα μπάσκετ,5χ5, και τέννις,μας περιμένει όλους μαζί με τα παιδιά ,για να περάσουμε όμορφα.
Θα κάνουμε μια βόλτα μιάς ωρας περίπου με mountain bikes ,στα μονοπάτια του Υμηττού και μετά θα καταλήξουμε στο όμορφο Δασάκι να κόψουμε την πίτα ,με την συνοδεία μεζέδων , κρασιού και τσίπουρου.
Σας περιμένουμε..

14 Φεβρουαρίου 2014

Brooks........η αυτοκρατορική σελλα και οι ανταγωνιστές της.

Η σέλλα που έγινε σύμβολο.......
οχι πολύ βαριά για να στολίσει ενα lightweight classic ποδήλατο οχι πολύ ακριβή να την αποκτήσεις ακόμη και τώρα.
Τι εννοώ?Οτι οι Αγγλοι γνωστοί για το "κόλλημα" που εχουν με την παράδοση,κατασκευάζουν με τον ίδιο τρόπο που το έκαναν πρίν 150 χρόνια,την σέλλα αυτή.Αυτό δείχνει ότι υπάρχει ζήτηση και μάλιστα πολύ μεγάλη..ακόμη και στις μέρες αυτές που κυριαρχεί το χαμηλό κατασκευαστικό κόστος και η μαζική παραγωγή....
Δέρματα buffalo,βαφτίζονται για μερικές μέρες  σε υγρά για να μαλακώσουν,τεντώνονται,σταμπάρουν πάνω τα λογότυπα και μετά φορμάρονται πάνω στον μεταλλικό σκελετό της σέλλας.Μετά στεγνώνουν και γυαλίζονται με αλοιφή για δέρματα πέρνωντας την τελική της μορφή.
Μια σέλλα "ζωντανή" που αναπνέει ,βρέχεται ,στεγνώνει,προσαρμόζεται στο σώμα,φθείρεται γλυκά στην πατίνα του χρόνου και με μιά βίδα που έχει στο μπροστινό της μέρος την ρυθμίζεις να είναι πάντα φορμαρισμένη και τεντωμένη.

οι ανταγωνιστές είδαν την ζήτηση αυτή και επαναφέρουν στην παραγωγή τις αντίστοιχες σέλλες τους....
για δείτε........

Selle Italia turbo


San Marco rols
την οποία μπορείτε να δείτε και στο Colnago μου...εχει κάνει απειρα χιλιόμετρα άνετα και ξεκούραστα....με δυό λόγια τέλεια!





Concor....την φοράει το Raleigh 531 που έχω ......στην σουέντ έκδοση ,    έχει κάνει επίσης άπειρα χιλιόμετρα αγωνιστικά και προπονητικά....πιό σκληρή, πιό κουραστική,
βέβαια οταν ημουν αθλητης την είχα συνηθήσει,αλλά τώρα δεν την προτιμώ εύκολα...





regal....όμορφη...δεν την εχω δοκιμάσει...





Cardiff....λοιπών αγνώστων στοιχείων,δεν εισάγεται στην Ελλάδα...