ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΙΑΜΆΝΤΙΑ...
Αν ψάξει κανείς την ιστορία του ΜARIO ROSSIN θα δεί ότι έχει όλη την προυπηρεσία του συγκολλητή στο εργοστάσιο του Ernesto μέχρι το 1974, χρονιά που αποφάσισε μαζί με άλλους 4 συνιδρυτές να ανοίξει το δικό του εργαστήριο με το όνομα Rossin.
H ιστορία σε λίγους είναι γνωστή..ας δούμε λοιπόν......
Ο Vittorio Ghezzi & ο Domenico Garbelli υπεύθυνοι της ομάδας Itla GBC, ήθελαν να φτιάξουν μια επαγγελματική ομάδα με αρχηγό τον νέο τότε και πολλά υποσχόμενο Baronchelli .Τότε αγόραζαν Colnago, αλλά ο Ernesto εφοδίαζε την Scic απο το '69 και έκανε πρόταση στον Baronchelli να πάει στην scic. Αυτό εξαγρίωσε τους Ghezzi & Garbelli και άλλαξαν ποδήλατα με τα Bianchi.
O Baronchelli πήγε τελικά στην SCIC.
Την επόμενη χρονιά είπαν "αντί να προωθούμε τους αθλητές του Colnago και να κερδίζει φήμη, γιατί να μην φτιάξουμε τα δικά μας ποδήλατα?"
Εχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο...τον Mario Rossin που δούλεψε στον Colnago.Γνωρίζει ολα τα μυστικά κόλλησης σωλήνων και γενικά της διαδικασίας κατασκευής σκελετών και ειδικά την κατασκευή των custom made σκελετών στα πρότυπα του κάθε αθλητή.
Απο το Cavenago στην Brianza, γεννημένος στην Verona αμέσως μπήκε στο project.
Ετσι την 14 η Σεπτεμβρίου 1974 γεννήθηκε η Rossin με 5 εταίρους γιαυτό και το σήμα εχει ενα πεντάγωνο .Δηλαδή 5 Πατέρες , 5 γωνίες.
Οι Vittorio Ghezzi και ο Γιός του Giuseppe, οι Inzaghi, Garbelli και ο Μario Rossin.
Στην ελλάδα τα έφερνε ο Σπύρος Θεοδωράκος παλιός αθλητής και μετά προπονητής της Εθνικής Ποδηλατικής ομάδας.
Στο μαγαζί του στην Αχαρνών δεν πήγαιναν μόνο οι κυνηγοί για να αγοράσουν Μπερέτες και φυσίγγια...αλλά όλοι οι ποδηλάτες πέρασαν απο ΄κεί να "χαζέψουν" ενα Rossin ή τα εξαρτήματα της Campagnolo, της Galli και της Modolo.
Οι Χρυσοί Αθλητές Κανέλλος Κανελλόπουλος , Ηλίας Κελεσίδης, Γιώργος Μανιάτης και πάρα πολλοί άλλοι καβάλησαν τα Columbus sl της Rossin.
Στίς Ολυμπιάδες του Montreal 1976 και Μόσχας 1980 ήρθαν αμέτρητες επιτυχίες που συνεχίστηκαν για πολλά χρόνια με τις Εθνικές Ομάδες της Ρωσίας και ΗΠΑ να είναι αποκλειστικοί πελάτες του Μάριο.
Περισσότερες επιτυχίες στην έρευνα και τεχνολογία συνεχίστηκαν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 90 οπου το όνομα ξεθώριασε...και συγχωνεύτηκε στο γκρουπ Bici .
Ολόκληρη η Ιστορία στο εταιρκό site.
http://rossinbikes.it/en/
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!!
Αν ψάξει κανείς την ιστορία του ΜARIO ROSSIN θα δεί ότι έχει όλη την προυπηρεσία του συγκολλητή στο εργοστάσιο του Ernesto μέχρι το 1974, χρονιά που αποφάσισε μαζί με άλλους 4 συνιδρυτές να ανοίξει το δικό του εργαστήριο με το όνομα Rossin.
H ιστορία σε λίγους είναι γνωστή..ας δούμε λοιπόν......
Ο Vittorio Ghezzi & ο Domenico Garbelli υπεύθυνοι της ομάδας Itla GBC, ήθελαν να φτιάξουν μια επαγγελματική ομάδα με αρχηγό τον νέο τότε και πολλά υποσχόμενο Baronchelli .Τότε αγόραζαν Colnago, αλλά ο Ernesto εφοδίαζε την Scic απο το '69 και έκανε πρόταση στον Baronchelli να πάει στην scic. Αυτό εξαγρίωσε τους Ghezzi & Garbelli και άλλαξαν ποδήλατα με τα Bianchi.
O Baronchelli πήγε τελικά στην SCIC.
Την επόμενη χρονιά είπαν "αντί να προωθούμε τους αθλητές του Colnago και να κερδίζει φήμη, γιατί να μην φτιάξουμε τα δικά μας ποδήλατα?"
Εχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο...τον Mario Rossin που δούλεψε στον Colnago.Γνωρίζει ολα τα μυστικά κόλλησης σωλήνων και γενικά της διαδικασίας κατασκευής σκελετών και ειδικά την κατασκευή των custom made σκελετών στα πρότυπα του κάθε αθλητή.
Απο το Cavenago στην Brianza, γεννημένος στην Verona αμέσως μπήκε στο project.
Ετσι την 14 η Σεπτεμβρίου 1974 γεννήθηκε η Rossin με 5 εταίρους γιαυτό και το σήμα εχει ενα πεντάγωνο .Δηλαδή 5 Πατέρες , 5 γωνίες.
Οι Vittorio Ghezzi και ο Γιός του Giuseppe, οι Inzaghi, Garbelli και ο Μario Rossin.
Στην ελλάδα τα έφερνε ο Σπύρος Θεοδωράκος παλιός αθλητής και μετά προπονητής της Εθνικής Ποδηλατικής ομάδας.
Στο μαγαζί του στην Αχαρνών δεν πήγαιναν μόνο οι κυνηγοί για να αγοράσουν Μπερέτες και φυσίγγια...αλλά όλοι οι ποδηλάτες πέρασαν απο ΄κεί να "χαζέψουν" ενα Rossin ή τα εξαρτήματα της Campagnolo, της Galli και της Modolo.
Οι Χρυσοί Αθλητές Κανέλλος Κανελλόπουλος , Ηλίας Κελεσίδης, Γιώργος Μανιάτης και πάρα πολλοί άλλοι καβάλησαν τα Columbus sl της Rossin.
Στίς Ολυμπιάδες του Montreal 1976 και Μόσχας 1980 ήρθαν αμέτρητες επιτυχίες που συνεχίστηκαν για πολλά χρόνια με τις Εθνικές Ομάδες της Ρωσίας και ΗΠΑ να είναι αποκλειστικοί πελάτες του Μάριο.
Περισσότερες επιτυχίες στην έρευνα και τεχνολογία συνεχίστηκαν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 90 οπου το όνομα ξεθώριασε...και συγχωνεύτηκε στο γκρουπ Bici .
Ολόκληρη η Ιστορία στο εταιρκό site.
http://rossinbikes.it/en/
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου