11 Δεκεμβρίου 2013

COLNAGO MASTER-X-LIGHT AD 4

To καλύτερο ατσάλινο ποδήλατο που κατασκευάζεται αυτή την στιγμή, με την ιδια τεχνική εδω και 40 χρόνια απο τον ERNESTO COLNAGO.
Το εικονιζόμενο ποδήλατο αγοράστηκε καινούργιο απο τον Μιχάλη Κακλαμάνο το 2001.Ενα πολύ γρήγορο ποδήλατο,ταυτόχρονα άνετο όπως τα περισσότερα cro-mo ποδήλατα.Το συγκεκριμένο ειναι 30 % πιο ακαμπτο σε σχέση με το C95 Thron colunbus.
Ντύθηκε με Campagnolo Veloce & Chorus δισκοβραχίονα.Τροχοί με κεντρα  Campagnolo Veloce & στεφάνια  Mavic open-pro.Παγουροθήκες elite cro-mo,τιμονι ITM & λαιμός Rithey.
Το frame-set πουλήθηκε το 2008.Οι αναμνήσεις που μου άφησε ηταν μοναδικές.Ομως αναγκάστηκα να το αντικαταστήσω με ένα μεγαλύτερο σκελετό.




10 Δεκεμβρίου 2013

Colnago C97-Columbus Thron

To Colnago C97 (χρώμα Q78)
αγοράστηκε απο τον Μιχάλη Κακλαμάνο το 1999.
Ήταν του Χρήστου Κουρμπέτη παλαίμαχου αθλητή και φίλου(πατέρα του Ανέστη-επιτυχημένου αθλητή των ημερών μας).
Αφού μπήκαν ποτήρια shimano 600,και μεσαία τριβή un72 της shimano, έβαψα κάτι μικρές γρατζουνιές στο πλαίσιο και άρχισα αμέσως το "στήσιμο" με την λογική του φτηνού & αξιόπιστου.
το πλαίσιο (56 cm c-c) αγοράστηκε 130.000 δρχ.
όλα τα υπόλοιπα 198.000 δρχ.
σύνολο 328.000 δρχ.
Δηλαδή σε ευρώ περίπου 950 € .

Το στήσιμο ,με 25 αρια λάστιχα.








έτσι μπήκαν τα εξής:
τιμόνι:cinelli giro d'italia 40-42 cm
λαιμός: shimano 600
σέλα: san marco-rols-steel
seatpost: shimano 600
φρένα: campagnolo record'80(pre-own)
ή shimano 105 (λόγω μεγάλων βουνών -καταβάσεις κλπ)
μανέτες: campagnolo record'80(pre-own)
δισκοβραχίονας: shimano 105 39-53
λεβιεδάκια: campagnolo 
αλλαγή: shimano 105
σασμαν: shimano 600
αλυσίδα: sram 8s
πεντάλ: dura ace spd
κέντρα: campagnolo veloce
στεφάνια:campagnolo moskva 80
freewheel:campagnolo veloce 8 s(13-14-15-17-19-21-23-26)
λάστιχα:vredestein fortezza 23''


Προσέξτε τους oversized tubes που έχει το thron σε σχέση με τα υπόλοιπα Colnago!!!!(δείτε στις φώτο του προσπέκτους της COLNAGO τα ψαλίδια σε σχέση με το superissimo!!)
Το συγκεκριμένο πλαίσιο είναι ιδανικό για βαρείς αναβάτες.
(Είμαι 82 κιλά).
Επειδή έχω και το Μaster-x-Light σας δηλώνω ότι η οδήγησή του είναι μαγική.Ξεκούραστο, πιο απορροφητικό κάτι μεταξύ sl & Gilco Columbus.


Γεράνια 20 Οκτωβρίου 2013

Η Εκδρομή στα Γεράνια επαναλήφθηκε φέτος την Κυριακή  20 Οκτωβρίου,με συμμετοχή περισσότερων φίλων,με εκκίνηση απο το γνωστό σημείο.
Η φετινή διαδρομή ηταν πιό εύκολη και δεν έφτασε στην κορφή ,αλλα ακολούθησε ανάποδα την Ακροπολική "κινέτα" και εφτασε στο μοναστήρι.
Ξεκινήσαμε μέσα απο τον οικισμό για "ζέσταμα",γυρω στις 9.00 π.μ.Εκανε αρκετό κρύο για την εποχή αλλά μετά φάνηκε οτι η ημέρα ήταν φανταστική.




Απο κεί ακολούθησε τον δρόμο της επιστροφής πηγαίνοντας βορειοδυτικά και μετά μέσα απο ένα πανέμορφο δάσος και στο τέλος απο τον οικισμό.

Ολοι  ευχαριστημένοι,"ξεμπουκωμένοι",και κουρασμένοι,φτάσαμε στο ζεστό σπίτι του φίλου μας,για να τσιμπίσουμε λίγο και να αναπληρώσουμε την χαμένη ενέργεια.Στις 3 μ.μ φύγαμε για Αθήνα,για την επιστροφή στις οικογένειές μας.Οι αναμνήσεις θα μείνουν για πάντα στο μυαλό μας και μας βάζουν σε σκέψεις να συζητήσουμε ,να κάνουμε σχέδια για  την επόμενη εκδρομή.
Ποιά θα είναι?Υπομονή!!!

06 Δεκεμβρίου 2013

Κέδρος -Λίμνη Σμοκόβου

στις 7/5 /2013
   πριν ανέβεις για την Λιμνη Πλαστηρα


Λίμνη Σμοκόβου (θέα απο το χωριό Λουτροπηγή)
Δάσος Ανωγείων


RALEIGH SPORTS

ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ-ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!!----ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ  οξείδωση!
σιγά σιγά θα καθαριστεί και θα ξαναμπεί για φωτογράφηση........αναμονή....

ΓΕΡΑΝΙΑ 27/7/2008





















27/7/08 

Κυριακη πρωι 8 πμ στον Προαστιακο Στ.Λαρισης αναχωρουμε για Κινεττα.Μας περιμενει ο Μισαηλ(ενας απο τους πρωτεργατες των brevet για οσους δεν τον γνωριζουν)και φευγουμε για μια εκπληκτικη σε ομορφια και ποικιλια διαδρομη στην οροσειρα των Γερανιων.


οι 2 τελευταιες φωτο δειχνουν πραγματι απο το δεξι μου χερι η μερια του Κορινθιακού και απο το αριστερο μου χερι η μερια του Σαρωνικού.

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΙΤΑΛΙΑ ΕΤΟΣ 2008

Το καλοκαίρι του 2008 πραγματοποίησα ένα όνειρό μου ,να πάω στην Ιταλία για ποδηλατικές εξορμήσεις. Το ταξίδι μου διήρκεσε μια εβδομάδα στην Βόρεια  Ιταλία και συγκεκριμένα στην Λίμνη του Κόμο. 

 

7 ημέρες δεν άκουσα ούτε ένα κορνάρισμα, στα Ελβετικά σύνορα δεν μας σταματήσανε ούτε μια φορά, στο αεροδρόμιο στον έλεγχο είχα ένα κλειδί για να βάλω τα πετάλια μου και με σταματήσανε για έλεγχο. Μόλις έβλεπαν ότι είμαι ποδηλάτης αμέσως μου λέγανε ΟΚ!.
Δεν είδα ούτε ένα σκουπίδι, όλοι ήταν ευγενέστατοι  μιλάνε αγγλικά αλλά μπορείς να συνεννοηθείς πανεύκολα με την τραγουδιστή γλώσσα τους.
Τα μέρη που βρισκόμουν θα φιλοξενήσουν το Παγκόσμιο πρωτάθλημα, έχει περάσει ο Γύρος Ιταλίας άπειρες φορές ,και βέβαια διεξάγεται ο Γύρος Λομβαρδίας.
Μου έκανε εντύπωση ότι το πρωί κατά τις 8,30-9,30 φεύγανε από το Como "ορδές" ποδήλατων από γκρουπ των 5 έως γκρουπ των 25 όλοι πλακωμένοι και πατούσαν συνέχεια με δίσκο στις ευθείες...στα βουνά βέβαια ήταν εξαφανισμένοι γιατί οι Ιταλοί κάνουν όλοι ποδήλατο αλλά γυρίζουν νωρίς για να "ανοίξουν" τα μαγαζιά τους ή να πάνε στις δουλείες τους. Γενικά κάνουν χλμ. και  κάνουν συνέχεια και τις καθημερινές.
Παράδειγμα ωράριο λειτουργίας 10-2 και 6-8μμ .Είμαι σε ποδηλατικό μαγαζί 12 μμ. και βλέπω τον τύπο να μην με εξυπηρετεί με προθυμία και τον ρωτάω γιατί  και μου λέει ότι θέλει να κλείσει να πάει για προπόνηση....
Εμείς οι τουρίστες κάναμε ποδήλατο παντού και γενικά στα βουνά έβλεπα Γερμανούς ,Αυστραλούς ,Άγγλους κλπ..
Οι Ιταλοί είναι σαν και μας ,κάνουν συνέχεια κολλητήρι δύσκολα μπαίνουν μπροστά ,κάνουν χαβαλέ και πατάνε συνέχεια. Όλοι έχουν καρμπόν μονοκοκ (Pinarello,de Rosa ,Colnago των 2500 € και ανω ) ,τα αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια και τα παλαιά ποδήλατα τους τα κρατάνε.
Ο τρόπος ζωής βέβαια δεν έχει σχέση με τον δικό μας .Η Βόρειος Ιταλία έχει όλο το χρόνο τουρισμό Χειμερινό & Καλοκαιρινό ,πολύ χρήμα και γενικά βλέπεις ένα κλίμα μιας ξεπεσμένης Αριστοκρατίας. Δεν έχουν το άγχος το δικό μας δεν κυνηγάνε το χρήμα. Δουλεύουν τόσο...όσο...,τα βράδια μετα τις 11....πάνε για ύπνο...εκτός από μερικά μπαράκια που το κρατάνε μέχρι τις 12 το πολύ.
Το πρωί όμως πίνουν εσπρέσο διαβάζουν εφημερίδες πολίτικες, αθλητικές και μαζεύονται παρέες και μιλάνε, σχολιάζουν ,γελάνε, φλερτάρουν γενικά ζουν, επικοινωνούν και πειράζουν ο ένας τον άλλον χωρίς κόμπλεξ.

Είναι ένας τρόπος ζωής που μου άρεσε και μια καθημερινότητα που ξεφεύγει από το συνηθισμένο. Βέβαια η σύγκριση θα γίνει με μια αντίστοιχη πόλη της Ελληνικής επαρχίας για να είμαστε δίκαιοι.

Σε αντιδιαστολή όμως και στο Μιλάνο δεν είδα την Αθηναϊκή τρέλα...
Βέβαια έχω πάει και Χειμώνα σε πόλεις Ιταλικές και μπορώ να σας πω ότι την δική μας τρέλα ,δεν την έχουν.....
Για την αυτοκινητιστική παιδεία δεν κάνω σχόλια.....(ότι ισχύει στην Ελλάδα .....το ακριβώς αντίθετο.)


 PASSONI

Το  Passoni  είναι το κορυφαίο τιτάνιο στην Ιταλία. Το εργοστάσιο είναι κοντά στο Lecco (35 χλμ απο το  Como)  δεν πήγα στο εργοστάσιο αλλά όλοι μου επιβεβαίωσαν την ποιότητα του. Ειδικεύεται στο τιτάνιο και κοστίζει αρκετά αφού κάνεις παραγγελία από πολλά σχέδια και νούμερα και έχεις και δυνατότητα για custom κατασκευή.
Η σύγκριση με το  Cr-mo, είναι κούτσουρο έως θεόσκληρο αλλά δεν είναι σαν το αλουμίνιο που σου μεταφέρει όλο τον κραδασμό από τις εγκάρσιες λακκούβες στα χέρια ή στην μέση.

Δεν με κούρασε αλλά αισθανόμουν ότι ήταν ξερό. Η σύγκριση με το Master _x_light (έχει σωλήνα με πολυγωνική διατομη-Gilco) που είναι θεωρητικά από τα πιο σκληρά cr-mo είναι σαφής και εκεί το τιτάνιο είναι ελαφρώς   πιο  άκαμπτο. Σε σχέση όμως με το Thron  cr-mo Colnago  που έχω με στρογγυλής διατομής σωλήνα έχει τεράστια διαφορά. Είχα ένα μικρό πρόβλημα την πρώτη μέρα που πήγα να ρυθμίσω την σέλλα η βίδα που ρυθμίζει το ύψος είχε κλωτσήσει γιατί το υλικό είναι πολύ σκληρό και στο σημείο που έχει το κόψιμο ο σκελετός με τα δυο αυτάκια που μπαίνει η βίδα εκεί βλέπεις ότι δεν κάνει καμία ελαστικότητα και χρειάζεται πολύ καλή ατσαλοβιδα η αντίστοιχη τιτάνιου.(χάλασα  2 βίδες μέχρι να βρω την κατάλληλη).Ο Ιταλός που μου το νοίκιαζε όμως μόλις του το είπα,  ήρθε κατευθείαν και πήγαμε στο κατάστημα που έπρεπε και το φτιάξαμε αμέσως.

Οι Ιταλοί που κάναμε βόλτες είναι σαν και μας. Αν μπεις από την αρχή στο γκρουπ μαζί τους μιλάνε, είναι κοινωνικοί ρωτάνε για την Ελλάδα (που την έχουν σαν όνειρό λόγω κλίματος –νησιών κλπ). Αν όμως  συναντήσεις ή σε συναντήσουν στο δρόμο δεν μιλάνε γιατί είναι πάρα πολλοί που προπονούνται στον δρόμο και σκεφτείτε να μιλάς σε κάθε έναν που βλέπεις. Επίσης δεν χαιρετάνε από απέναντι υποθέτω για τους ιδίους λόγους. Κυρίως οι ξένοι -τουρίστες χαιρετούσαν.
Σε γενικές γραμμές όμως βοηθούν, γιατί τις 2 πρώτες μέρες είχα 4 κλαταρίσματα (μέχρι που άλλαξα τις φακαρολλες στις ζάντες γιατί ήταν πολυκαιρισμένες) και όλοι σταματάγανε με ρωτούσαν αν είμαι οκ και φεύγανε.

Γενικά πέρασα πάρα πολύ όμορφα, και δεν αισθάνθηκα ξένος σε μια χώρα φιλική στον ποδηλάτη. Φαγητό ,διαμονή σε λογικά πλαίσια, και σε γενικές γραμμές προσφέρονται πολλές επιλογές στον ποδηλάτη.

Επισκέφτηκα και το Bergamo & το Milano με το αυτοκίνητο ενός φίλου μου που ήταν και αυτός εκεί για ταξίδι του μέλιτος.

 

Συστήνω ανεπιφύλακτα το ταξίδι αυτό, είτε ποδηλατικά , είτε και χωρίς ποδήλατο καθώς προσφέρει και πολλές άλλες εναλλακτικές δραστηριότητες , όπως επισκέψεις σε μουσεία, πτήση με υδροπλάνο, ορειβασία στους Δολομίτες ή relaxing στις όχθες της Λίμνης.