27 Αυγούστου 2014

ΒΥΤΙΝΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ-Εκδρομή στις 12/10/2014


Καλό φθινόπωρο σε όλους.
Η εκδρομή του Οκτωβρίου είναι έτοιμη για την Κυριακή 12/10/2014.
Η εκδρομή θα γίνει με ποδήλατα κουρσας.
Θα μεταβούμε με αυτοκίνητο μέχρι την Βυτίνα και θα ακολουθήσουμε την διαδρομή για Δημητσάνα-Στεμνίτσα μιά απο τις ομορφότερες ασφάλτινες διαδρομές.
Απο την Στεμνίτσα θα στρίψουμε αριστερά για το το καταφύγιο αγριας ζωής της περιοχής.Εκεί θα κάνουμε μια σταση για ξεκούραση,να ξεδιψάσουμε και να θαυμάσουμε το μεγαλείο της Αρκαδικής φύσης.Μετά επιστροφή στην Βυτίνα μέσα απο ένα υπέροχο δάσος με διάσπαρτες βρυσούλες σε όλη την διαδρομή.
Στην Βυτίνα θα ακολουθήσει  "ελαφρύ" γεύμα σε μια απο τις παραδοσιακές ταβέρνες της.

Σε περίπτωσης βροχόπτωσης θα μετατεθεί για την επόμενη Κυριακή 19/10/2014.
Ακολουθούμε τον Κ.Ο.Κ και κινούμαστε σε δυάδες ή σε μονή σειρά κατα περίπτωση.
Ο χάρτης ειναι ενδεικτικός της διαδρομής που θα ακολουθήσουμε.
Ενημερώστε μας τηλεφωνικά για  την συμμετοχή σας έτσι ώστε να κανονίσουμε για τα αυτοκίνητα και την μεταφορά των ποδηλάτων.


ΧΑΡΤΗΣ

05 Αυγούστου 2014

ROSSIN ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΙΑΜΆΝΤΙΑ...
Αν ψάξει κανείς την ιστορία του ΜARIO ROSSIN  θα δεί ότι έχει όλη την προυπηρεσία του συγκολλητή στο εργοστάσιο του Ernesto μέχρι το 1974,  χρονιά που αποφάσισε μαζί με άλλους 4  συνιδρυτές να ανοίξει το δικό του εργαστήριο με το όνομα Rossin.
H ιστορία σε λίγους είναι γνωστή..ας δούμε λοιπόν......
Ο Vittorio Ghezzi  & ο Domenico Garbelli υπεύθυνοι της  ομάδας  Itla GBC, ήθελαν να φτιάξουν μια επαγγελματική ομάδα με αρχηγό τον νέο τότε και πολλά υποσχόμενο Baronchelli .Τότε αγόραζαν Colnago, αλλά  ο Ernesto εφοδίαζε την  Scic απο το '69 και έκανε πρόταση στον Baronchelli να πάει στην scic.  Αυτό εξαγρίωσε τους  Ghezzi & Garbelli και άλλαξαν ποδήλατα με τα Bianchi.

O  Baronchelli πήγε τελικά στην SCIC.


















 










Την επόμενη χρονιά είπαν "αντί  να προωθούμε τους αθλητές του Colnago και να κερδίζει φήμη, γιατί να μην φτιάξουμε τα δικά μας ποδήλατα?"
Εχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο...τον Mario Rossin που δούλεψε στον Colnago.Γνωρίζει ολα τα μυστικά κόλλησης σωλήνων και γενικά της διαδικασίας κατασκευής σκελετών και ειδικά την κατασκευή των custom made σκελετών στα πρότυπα του κάθε αθλητή.
Απο το  Cavenago στην  Brianza, γεννημένος στην  Verona αμέσως μπήκε στο project.
Ετσι την 14 η Σεπτεμβρίου 1974 γεννήθηκε η Rossin με 5 εταίρους  γιαυτό και το σήμα εχει ενα πεντάγωνο .Δηλαδή 5 Πατέρες , 5 γωνίες.
 Οι Vittorio Ghezzi και ο Γιός του  Giuseppe,  οι Inzaghi, Garbelli και ο Μario Rossin.



















Στην ελλάδα τα έφερνε ο Σπύρος Θεοδωράκος παλιός αθλητής και μετά προπονητής της Εθνικής Ποδηλατικής ομάδας.
Στο μαγαζί του στην Αχαρνών δεν πήγαιναν μόνο οι κυνηγοί για να αγοράσουν Μπερέτες και φυσίγγια...αλλά όλοι οι ποδηλάτες πέρασαν απο ΄κεί να "χαζέψουν" ενα Rossin ή τα εξαρτήματα της Campagnolo,  της  Galli και της  Modolo.
Οι Χρυσοί Αθλητές Κανέλλος Κανελλόπουλος ,  Ηλίας Κελεσίδης,  Γιώργος Μανιάτης και πάρα πολλοί άλλοι καβάλησαν τα Columbus sl της Rossin.
Στίς Ολυμπιάδες  του Montreal 1976  και Μόσχας 1980 ήρθαν αμέτρητες επιτυχίες που συνεχίστηκαν για πολλά χρόνια με τις Εθνικές Ομάδες της Ρωσίας και ΗΠΑ να είναι αποκλειστικοί πελάτες του Μάριο.
Περισσότερες επιτυχίες στην έρευνα και τεχνολογία συνεχίστηκαν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 90 οπου το όνομα ξεθώριασε...και συγχωνεύτηκε στο γκρουπ Bici .
Ολόκληρη η Ιστορία στο εταιρκό site.

http://rossinbikes.it/en/

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!!

















28 Ιουλίου 2014

Ημέρες Ποδηλασίας στην Βόρεια Ιταλία 2008.


Μερικές φωτογραφίες από την επίσκεψή μου στην Ιταλία το 2008.
Εκεί νοίκιασα ένα καταπληκτικό ποδήλατο Passoni τιτανίου κλασικής γεωμετρίας από τον  Pietro Zendali | Lake Como Cycling.
Τότε ο Pietro είχε 3 ποδήλατα και τώρα αν μπείτε στο site του θα εκπλαγείτε.
Έμεινα σε ένα γραφικό ξενοδοχείο στο Cernobbio περίπου μια εβδομάδα κάνοντας κάθε μέρα 80 χλμ περίπου και περιηγήθηκα στις διαδρομές του Γύρου Λομβαρδίας και των υπολοίπων περίφημων διαδρομών του Ιταλικού Βορρά όπως η διαδρομή που τερματίζει στο διάσημο εκκλησάκι Madonna del Ghisalo, ή όπως η ανάβαση Muro di sormano κλπ.
Cernobbio

Lecco

Προς το Lecco.

Θέα λίγο πριν το Lecco.


Θέα απο τον λοφο στο Bellagio.

Madonna del Ghisalo

Προτομές των Μεγάλων Θρύλων Gino Bartali & Fausto Coppi.

Τα αφιερώματα στην εκκλησία Madonna del Ghisalo είναι τα ποδήλατα των νικητών.

Επισης οι νικητές αφιερώνουν τη=ις φανέλες τους στην Μadonna.

Κάπου ανεβαίνοντας από Onno προς Valbrona.

30 Ιουνίου 2014

Απο το Λονδίνο στην Κάρυστο.

Αναδημοσιεύω απο το site των φίλων ποδηλατών.




Ένα εγχείρημα που ξεκινάνε στις 15 Ιουνίου 2014, 2 έμπειροι ποδηλάτες ο Μάκης Λυκούδης και ο Γεράσιμος Μαλούτας.
Οι χώρες που θα διασχίσουν κατά σειρά είναι:
ΑΓΓΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΕΛΒΕΤΙΑ, ΛΙΧΤΕΝΣΤΑΙΝ, ΑΥΣΤΡΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ.
Οι δύο ποδηλάτες θα διανύουν καθημερινά 200-300 χλμ. από επαρχιακές οδούς, ενώ κατά μήκος της διαδρομής θα συναντηθούν με ποδηλατικούς συλλόγους από όλη την ΕΥΡΩΠΗ, που έχουν ήδη εκδηλώσει την συμπαράστασή τους.
Οι δύο ποδηλάτες έχουν λάβει πρόσκληση και θα επισκεφτούν την αδελφοποιημένη πόλη της Kαρύστου στη Γαλλία – Tilleul στο Belfort, καθώς και την πόλη Badia Polesine στην Ιταλία, στις οποίες και θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις προς τιμήν τους.
Η προσπάθεια αυτή αποσκοπεί στην ανάδειξη της ποδηλασίας, την προβολή της χώρας μας και ειδικότερα της πόλης μας, σε ολόκληρη την ΕΥΡΩΠΗ.
Στόχος είναι να εδραιωθεί το LONDON-KARYSTOS Race, πανευρωπαϊκά και όχι μόνο.
Την προσπάθεια αυτή στηρίζει ο Μιχάλης Μεσταμπέλης, ο οποίος με την μοτοσυκλέτα του θα κάνει την ίδια διαδρομή, προσφέροντας αφιλοκερδώς υπηρεσίες σε περίπτωση ανάγκης. Θα καλύψει δε, αυτή την προσπάθεια με φωτογραφικό υλικό
Την προσπάθεια αγκαλιάζουν και στηρίζουν:
Ο Δήμος Καρύστου, o Ναυτικός Όμιλος Καρύστου, ο Τουριστικός Σύλλογος Καρύστου, ο Εμπορικός Σύλλογος Καρύστου.
Η εταιρία ρούχων BASEHIT, η AEGEAN AIRLINES, η SUPERFAST FERRIES, η Κοινοπραξία Καραβιών Ραφήνα-Μαρμαρίου, το τεχνικό γραφείο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΡΑΒΙΟΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Ε, το KARYSTOS BIKES, η αγγλική εταιρία ποδηλατικών ενδυμάτων ENDURA LTD, ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ Ν. ΜΑΝΩΛΗΣ Πλάκες Καρύστου, η εταιρία ACTION-COUNTRY, η εταιρία ποδηλάτων Κασιμάτης (SPECIALIZED), η εταιρία κατασκευής ποδηλατικών ρούχων Χρήστος Κοβάνης, το περιοδικό MΒike, ΧΟΒΟΛΗ ΚΑΦΕ, η Ζωοτροφική Καρύστου ΑΦΟΙ Μοσχόβη, το κατάστημα αθλητικών ειδών VITZILEOS, το τουριστικό γραφείο SET EVOIA, το ασφαλιστικό γραφείο Γεώργιος Ζαχαρόπουλος, Klimatsakis Travel, Smart Shoes Γιάννης Καραμπουρνιώτης, Kαφέ-Oυζερί Χρήστος, τυπογραφείο ΕΝΤΥΠΩΣ.

ΣΧΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΕΔΩ:
http://london-karystos.gr/el/sxetika

Να σημιώσουμε οτι τερμάτησαν στην Κάρυστο το μεσημέρι του Σαββάτου 28/6/2014.
Παιδιά πάντα με υγεία και του χρόνου ισως κάποια άλλη απόσταση.......

27 Ιουνίου 2014

BikeOdyssey 2014-22 -29 Ιουνίου 2014

Φέτος ενας φίλος μας και γείτονας ,ο Κώστας Λουκόπουλος λαμβάνει μέρος στον αγώνα για ποδήλατα βουνού,που εiναι τύπου marathon.
Ενας αγώνας που γίνεται μέσα στην καρδιά της ηπειρωτικής Ελλάδος την Πίνδο και στα υπέροχα χωριά των Αγράφων.
Δείτε το αντίστοιχο site http://www.bikeodyssey.gr/el/.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στον Κώστα και σίγουρα ένα τερματισμό που σίγουρα μετράει σε τέτοιου είδους αγώνες.Η συμμετοχή και μόνο αποτελεί "Αθλο" για κάθε ποδηλάτη.

Να σημειώσουμε οτι ο Κώστας εχει αφιερωθεί την τελευταία δεκαετία στους συγκεκριμένους αγώνες ,αφου συνδιάζουν το εκδρομικό και το κομμάτι της αντοχής στην ποδηλασία Βουνού.Αμέτρητες επιτυχίες για τον master Λουκόπουλο επισφραγίζουν και την εμπειρία του πλέον σε όλα τα τερραίν.
Διακεκριμένος δημοσιογράφος σε εφημερίδες και περιοδικά, πρόσφατα αρχισε την συνεργασία με το μηνιαίο ενθετο του Εθνους του Σαββατου Motor & ride σχετικό με την μοτοσυκλέτα και τους δύο τροχούς και έχει την επιμέλεια των αρθρων σχετικών με το ποδήλατο.Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε τα άρθρα του.

05 Ιουνίου 2014

Η Campagnolo ανακοινώνει την νεα σειρα Chorus Level EPS

Η νέα σειρά της Campagnolo  η Chorus Level EPS,εγκαταλείπει το κλασικό σχέδιο με τα 5 μπράτσα στους δισκοβραχίονες μετά απο 50 και πλέον χρόνια,πρωτοκαθεδρίας στον σχεδιασμό.Ενα σχεδιασμό που ηρθε με την Σειρα record & nuovo record την δεκαετία του ΄60,που με την σειρά της αντικατέστησε την τον ατσάλινο δισκοβραχίονα valentino με τα 3 μπρατσα.



Η πανέμορφη 5 άστερη αράχνη  θα υπάρχει άγνωστο για πόσο καιρό ,αλλά ο ανταγωνισμός της Shimano που έχει ήδη προχωρήσει εδω και αρκετά χρόνια σε ανάλογη σχεδίαση(που πέραν της εξοικονόμησης βάρους )κάτι που οπως δείχνουν αναλύσεις σε H/Y και πραγματικά μοντέλα προσωμοίωσης ,επιτυγχάνεται και καλύτερη κατανομή της δύναμης που ασκεί ο ποδηλάτης.Ετσι και η νεα chorus έγινε 4 άστερη.
Το πιό σημαντικο είναι η συμβατότητα με κλασικές και semi-compact & compact διατάξεις γραναζιών.Π.χ.53/39, 52/36, 50/34
Αυτό σημαίνει οτι με ένα δισκοβραχίονα θα έχουμε τεράστιο εύρος επιλογών, απο καθαρά ανηφορίστικα πατήματα εως εντελώς σπρινταδόρικα ή χρονομετρίστικα.