09 Σεπτεμβρίου 2014

GIOVANNI & FAUSTO PINARELLO

Πριν μερικές μέρες ο Πατέρας PINARELLO πέθανε σε ηλικία 92 ετών.

Η ιστορία του ξεκίνησε απο την Catena di Villorba της Ιταλίας και μπορείτε να την διαβάσετε εδώ.

Ο “Nani” όπως οι περισσότεροι των αποκαλούσαν, άνοιξε ένα μικρό κατάστημα στο Treviso το 1953 το οποίο έμελλε να οδηγήσει στην σημερινή Pinarello που όλοι γνωρίζουν!


Τον Giovanni διαδέχθηκε στην εταιρεία ο γιος του Fausto, ο οποίος συνεχίζει την επιτυχημένη  πορεία της Pinarello.

Απολαύστε μερικά απο τα ωραία του ποδήλατα.





Tα PINARELLO τα καβάλησαν πολλοί γνωστοί ποδηλάτες όπως οι:
Giovanni Battaglin
Franco Chioccioli
Miguel Indurain
Andrea Collinelli
Bjarne Riis
Jan Ullrich
Alex Zulle
Alessandro Petacchi
Alejandro Valverde
και πολλοί άλλοι.
 

 

08 Σεπτεμβρίου 2014

Υμηττός 7/9/2014

Την Κυριακή 7/9/2014 βρεθήκαμε στα γήπεδα Κουταλά στον Βύρωνα,  οι παλιοί γνώριμοι για μια όμορφη βόλτα στο βουνό.

Γύρος Σουνίου 6/9/2014

Το σάββατο 6/9/2014 έγινε μια προπόνηση-προετοιμασία για το Brevet Αττικής της 21/9/2014, απόστασης περίπου 140  χιλιομέτρων με αφετηρία το "γνωστό" σημείο των Ble.
Το κλίμα ήταν πολύ χαρούμενο μετά τις καλοκαιρινές διακοπές ,και όλοι ανανεωμένοι επέστρεψαν με όρεξη για μεγάλες αποστάσεις και για ωραία ποδηλατική παρέα.
Η διαδρομή του Brevet μέχρι τις κολώνες(Σούνιο) γνωστή σε όλους κύλισε χωρίς απρόοπτα.Μία στάση στον Φούρνο πρίν το Λαύριο για περίπου 40 λεπτά μας έδωσε την απαραίτητη ενέργεια για να συνεχίσουμε.
Οι απώλειες μια σπασμένη ακτίνα  και ένα λαστιχο .
Η συνέχεια απο τα χωριά του Μεσογειακού κάμπου ήταν καλά σχεδιασμένη αλλά ..............
Ο καιρός ήταν λίγο άστατος  και μετά την Κερατέα τα σχέδια ........άλλαξαν για να αποφύγουμε την επικείμενη βροχή.
Ετσι περνώντας μέσα απο την Βιομηχανική περιοχή της Βάρης ,κατόπιν την Βαρης-Κορωπίου και με κατεύθυνση την Παραλιακή ...επιστρέψαμε.
Την Βροχή την γλυτώσαμε ,αλλα η μπόρα που προηγήθηκε είχε βρέξει  τους δρόμους  με αποτέλεσμα βρεχτούμε στα πόδια,κάτι που δεν μας αποθάρρυνε ιδιαίτερα.


Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες στο Brevet......





29 Αυγούστου 2014

Δερμάτινο κάλυμμα μανέτας

Σε συνέχεια του προηγούμενου θέματος υπάρχει και κάποιος τρελοιάπωνας που φτιαχνει διάφορα πραγματα με δέρμα...καλύμματα μανέτας,καλουπιέδων,τσάντες και διάφορα άλλα λίαν ακριβά στην τιμή,πανέμορφα όμως.!!!!





27 Αυγούστου 2014

ALMARC Δερμάτινο κάλυμμα τιμονιού

Almarc........Alberto & Marco Lissoni
Δύο αδέλφια από την Ιταλία εμπνεύστηκαν την δεκαετία του 1970 να "ντύσουν" τα τιμόνια της Cinelli με δέρμα.
Ένα υλικό όμορφο,απαλό,διαχρονικό,ελαφρύ,διακριτικό αποτελεί  στολίδι σε κάθε συλλεκτικό ποδήλατο. Είναι δύσκολο να βρεις στην αγορά ένα τέτοιο κάλυμμα και αν το βρεις θα πρέπει να πληρώσεις αρκετά.
Βρήκα ένα  σύνδεσμο στο Facebook που δηλώνει επαναλειτουργία της επιχείρησης..


nuovalmarc











Βέβαια ψάχνοντας βρήκα και μια πατέντα που έκανε κάποιος και δίνει και οδηγίες για να φτιάξει μόνος του όποιος θέλει το δικό του κάλυμμα!!!

D.I.Y. Leather

ΒΥΤΙΝΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ-Εκδρομή στις 12/10/2014


Καλό φθινόπωρο σε όλους.
Η εκδρομή του Οκτωβρίου είναι έτοιμη για την Κυριακή 12/10/2014.
Η εκδρομή θα γίνει με ποδήλατα κουρσας.
Θα μεταβούμε με αυτοκίνητο μέχρι την Βυτίνα και θα ακολουθήσουμε την διαδρομή για Δημητσάνα-Στεμνίτσα μιά απο τις ομορφότερες ασφάλτινες διαδρομές.
Απο την Στεμνίτσα θα στρίψουμε αριστερά για το το καταφύγιο αγριας ζωής της περιοχής.Εκεί θα κάνουμε μια σταση για ξεκούραση,να ξεδιψάσουμε και να θαυμάσουμε το μεγαλείο της Αρκαδικής φύσης.Μετά επιστροφή στην Βυτίνα μέσα απο ένα υπέροχο δάσος με διάσπαρτες βρυσούλες σε όλη την διαδρομή.
Στην Βυτίνα θα ακολουθήσει  "ελαφρύ" γεύμα σε μια απο τις παραδοσιακές ταβέρνες της.

Σε περίπτωσης βροχόπτωσης θα μετατεθεί για την επόμενη Κυριακή 19/10/2014.
Ακολουθούμε τον Κ.Ο.Κ και κινούμαστε σε δυάδες ή σε μονή σειρά κατα περίπτωση.
Ο χάρτης ειναι ενδεικτικός της διαδρομής που θα ακολουθήσουμε.
Ενημερώστε μας τηλεφωνικά για  την συμμετοχή σας έτσι ώστε να κανονίσουμε για τα αυτοκίνητα και την μεταφορά των ποδηλάτων.


ΧΑΡΤΗΣ

05 Αυγούστου 2014

ROSSIN ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΙΑΜΆΝΤΙΑ...
Αν ψάξει κανείς την ιστορία του ΜARIO ROSSIN  θα δεί ότι έχει όλη την προυπηρεσία του συγκολλητή στο εργοστάσιο του Ernesto μέχρι το 1974,  χρονιά που αποφάσισε μαζί με άλλους 4  συνιδρυτές να ανοίξει το δικό του εργαστήριο με το όνομα Rossin.
H ιστορία σε λίγους είναι γνωστή..ας δούμε λοιπόν......
Ο Vittorio Ghezzi  & ο Domenico Garbelli υπεύθυνοι της  ομάδας  Itla GBC, ήθελαν να φτιάξουν μια επαγγελματική ομάδα με αρχηγό τον νέο τότε και πολλά υποσχόμενο Baronchelli .Τότε αγόραζαν Colnago, αλλά  ο Ernesto εφοδίαζε την  Scic απο το '69 και έκανε πρόταση στον Baronchelli να πάει στην scic.  Αυτό εξαγρίωσε τους  Ghezzi & Garbelli και άλλαξαν ποδήλατα με τα Bianchi.

O  Baronchelli πήγε τελικά στην SCIC.


















 










Την επόμενη χρονιά είπαν "αντί  να προωθούμε τους αθλητές του Colnago και να κερδίζει φήμη, γιατί να μην φτιάξουμε τα δικά μας ποδήλατα?"
Εχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο...τον Mario Rossin που δούλεψε στον Colnago.Γνωρίζει ολα τα μυστικά κόλλησης σωλήνων και γενικά της διαδικασίας κατασκευής σκελετών και ειδικά την κατασκευή των custom made σκελετών στα πρότυπα του κάθε αθλητή.
Απο το  Cavenago στην  Brianza, γεννημένος στην  Verona αμέσως μπήκε στο project.
Ετσι την 14 η Σεπτεμβρίου 1974 γεννήθηκε η Rossin με 5 εταίρους  γιαυτό και το σήμα εχει ενα πεντάγωνο .Δηλαδή 5 Πατέρες , 5 γωνίες.
 Οι Vittorio Ghezzi και ο Γιός του  Giuseppe,  οι Inzaghi, Garbelli και ο Μario Rossin.



















Στην ελλάδα τα έφερνε ο Σπύρος Θεοδωράκος παλιός αθλητής και μετά προπονητής της Εθνικής Ποδηλατικής ομάδας.
Στο μαγαζί του στην Αχαρνών δεν πήγαιναν μόνο οι κυνηγοί για να αγοράσουν Μπερέτες και φυσίγγια...αλλά όλοι οι ποδηλάτες πέρασαν απο ΄κεί να "χαζέψουν" ενα Rossin ή τα εξαρτήματα της Campagnolo,  της  Galli και της  Modolo.
Οι Χρυσοί Αθλητές Κανέλλος Κανελλόπουλος ,  Ηλίας Κελεσίδης,  Γιώργος Μανιάτης και πάρα πολλοί άλλοι καβάλησαν τα Columbus sl της Rossin.
Στίς Ολυμπιάδες  του Montreal 1976  και Μόσχας 1980 ήρθαν αμέτρητες επιτυχίες που συνεχίστηκαν για πολλά χρόνια με τις Εθνικές Ομάδες της Ρωσίας και ΗΠΑ να είναι αποκλειστικοί πελάτες του Μάριο.
Περισσότερες επιτυχίες στην έρευνα και τεχνολογία συνεχίστηκαν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 90 οπου το όνομα ξεθώριασε...και συγχωνεύτηκε στο γκρουπ Bici .
Ολόκληρη η Ιστορία στο εταιρκό site.

http://rossinbikes.it/en/

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!!