11 Σεπτεμβρίου 2014

13 ταχύτητες?

Μπορεί η φωτο που βλέπουμε να εχει επεξεργαστεί  σε photo-editor, αλλά είναι πιθανόν να συμβεί?
Που μπορεί να φτάσει ο ανταγωνισμός?
Νομίζω μετά τις ηλεκτρικές σειρές που παρουσίασαν οι Campagnolo & Shimano η επόμενη εξέλιξη θα είναι οι διαρκώς μεταβαλόμενες σχέσεις (αν επιτραπούν απο την Uci).
Αυτό γιατί δεν μπορεί να αυξάνονται τα γρανάζια συνεχως στο πίσω κέντρο.Ηδη η αλυσίδα των 11 ταχυτήτων είναι πολύ λεπτή,και το ομπρελάρισμα στα κέντρα των 130 mm ήδη οριακό.Θα πάμε σε κέντρα 135 mm και στις κούρσες?Στα custom τουριστικά πλαίσια δίνεται η δυνατότητα για οπίσθιο μετατρόχιο 135 mm.
Απο τη απλότητα των 6/πλών βιδωτών που τα πράγματα ήταν απλά,είχες 3-4 επιλογές,περάσαμε στις κασσέτες με εναλλασόμενα γρανάζια που αλλάζει το καθε γρανάζι ξεχωριστά,φτάσαμε στις κομπακτ 10/άρες και 11/άρες που τα 4 ή 5 πρώτα γρανάζια είναι μονοκόμματα.
Θα δείξει ο καιρός τι δρόμο θα ακολουθήσουν οι εταιρείες.

Η φωτο δείχνει ενα κέντρο του Αμερικάνου Phil Wood.Eίναι αληθινό?




Δεν υπάρχουν σχόλια: