07 Οκτωβρίου 2019

Σπαρτακιάδα χιλιομετρικό πλάνο επιβίωσης.


        Έχω φτιάξει  ένα πλάνο που χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια σαν πλάνο επιβίωσης στην δύσκολη διαδρομή της Σπαρτακιάδας. 
Ζητώ συγνώμη από τους φίλους του blog που το βάζω μετά στην Σπαρτακιάδα, αλλά πιστεύω θα βοηθήσει τους φίλους να το μελετήσουν και να το χρησιμοποιήσουν στις επόμενες.




χιλιομετρικο Πλάνο επιβίωσης 






Μελετήστε το .
Ο πίνακας χωρίζεται σε 2 μέρη. Το αριστερό έχει τις κύριες Αποστάσεις χωρισμένες σε τομείς. Π.χ. με κίτρινο χρώμα Αθήνα-Ισθμός.
Το δεξί μέρος έχει τους ενδιάμεσους τομείς με τα σημεία που χρήζουν προσοχής.

ΑΝΑΛΥΣΗ:
Τα χιλιόμετρα που είναι με εντόνους αριθμούς είναι υπολογισμένα  σύμφωνα με την καταγραφή από το ride with GPS. Ενδεχομένως να υπάρχουν αποκλίσεις με το Google maps ή το Garmin, είναι όμως ένας οδηγός που θα βοηθήσει να "ροκανίσετε" την διαδρομή χιλιόμετρο - χιλιόμετρο και να σας δώσει κουράγιο να προχωρήσετε μέχρι το επόμενο τμήμα. 

Εμένα με βοηθάει γιατί δεν βάζω ΠΟΤΕ  στο μυαλό μου ότι έχω να κάνω 258 χλμ.

Χωρίζω την διαδρομή σε 6 τομείς και αφού ολοκληρώσω τον κάθε τομέα, βάζω στόχο τον επόμενο με ξεχωριστή στρατηγική κάθε φορά.

Δηλαδή για να γίνω πιο συγκεκριμένος. Το 1ο τμήμα Αθήνα-Ισθμός το βγάζω όσο το δυνατόν με την λιγότερη καταπόνηση, προσπαθώ να είμαι πάντα στο σωστό σημείο μέσα στο γκρουπ, ώστε να μην κουράζομαι και να αποφεύγω τον αέρα. Οι φυσικές ανάγκες γίνονται ΠΑΝΤΑ στην βάση ενός ανηφορικού κομματιού που το γκρουπ πάντα κόβει, ώστε και αν καθυστερήσω, να μπορώ εύκολα να τους πιάσω.
Μετά το φαγητό του Ισθμού μέχρι τους Μύλους θεωρώ το σημαντικότερο τμήμα της διαδρομής.   Εκεί επιλέγω ένα γκρουπ της δυναμικότητας μου και καλύπτω την διαδρομή των 73 χλμ με την λιγότερη καταπόνηση. Επίσης από το σύνολο των 73 χλμ αφαιρέσεις το κομμάτι από τα Δερβενάκια μέχρι το Άργος γλυτώνεις αρκετά χιλιόμετρα και παίρνεις τις ανάσες που χρειάζεσαι αργότερα. Αν φτάσεις στους Μύλους σχετικά νωρίς έχεις μετά αρκετό χρόνο για τα επόμενα τμήματα.
Πιο συγκεκριμένα :
Στο κομμάτι πχ. Τρίπολη -Βλαχοκερασιά με κίτρινο χρώμα στο αριστερό τμήμα είναι συνολικά 16 χλμ. δηλ. απο το 196o χλμ  μέχρι το 212o χλμ που είναι η κορυφή της ανάβασης της Μανθιρέας. Στο δεξί τμήμα θα δείτε ότι το δύσκολο κομμάτι είναι 5 χλμ από το 205o χλμ έως το 210o χλμ.
Θα δείτε επίσης μια στήλη με την ώρα Άφιξης που είναι η χειρότερη ώρα που μπορεί να φτάσει κανείς ώστε να μένει ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. 
Στον Ισθμό έχω βάλει αστερίσκους γιατί ο χρόνος άφιξης εξαρτάται από την ώρα εκκίνησης και από τον ρυθμό που τηρούμε στην διαδρομή.(Φέτος για παράδειγμα φύγαμε 7,43 π.μ.).
Εμένα με βοηθά γιατί αν φτάσω νωρίτερα από τον χειρότερο χρόνο έτσι υπολογίζω ότι έχω περισσότερο χρόνο για ξεκούραση ή να έχω περιθώριο να πάω πιο αργά στο επόμενο κομμάτι. Π.χ. αν φτάσω στους Μύλους στην 13.00 μ.μ. έχω περιθώριο να ξεκουραστώ 10΄ και να έχω και 20΄ λεπτά άνεση χρόνου να καλύψω το επόμενο τμήμα (41 χλμ σε 3 ώρες) μέχρι την Τρίπολη να φτάσω το αργότερο στις 4.30 μ.μ.(μουαγιε 13,6 χλμ).Συνήθως φτάνεις πολύ νωρίτερα, αναλόγως της φυσικής κατάστασης που έχεις, όμως έτσι βάζεις ένα χρονικό όριο, και όταν έχεις κερδίσει κάποιο πλεονέκτημα, ηρεμείς λίγο και συνεχίζεις πιο μαλακά την υπόλοιπη διαδρομή και έχεις επιπλέον χρόνο να καλύψεις και κάποια αναποδιά(κράμπες, λάστιχο κ.λ.π.).

Νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει αρκετά.


Δεν υπάρχουν σχόλια: