SCOTT SCALE 930 MY 2021
Το νέο όπλο εφτασε στα χέρια μου τον Φεβρουάριο,
απο τον φίλο μου τον Κώστα Κεφαλά απο το
SCOTT SCALE 930 2021 |
Ενα αψογο ποδήλατο σε πολύ καλή και ανταγωνιστική τιμή,
με carbon πλαίσιο και αξιόπιστα περιφεριακά τηρουμένων των αναλογιών,σχετικά με την τιμή που φτάνει στην λιανική.
Εχει δυνατότητες αναβάθμισης με τους τροχούς πρωτα απ'όλα και μπορείς να γλυτώσεις μεχρι και 1 κιλό με την αλλαγή τους.
Εδω η επιλογή της Scott ειναι ενα κεντρο εμπροσθιο Formula CL-811 και οπίσθιο Shimano FH-MT410-B CL / Boost 12x148mm / Micro Spline 12 ταχυτητων με στεφάνια Syncros X-25 / 32H / 25mm τα οποία δέχονται Tubeless ελαστικά.
Η επόμενη αναβάθμιση ισως ενα droper seatpost που βοηθάει στα extreme μονοπάτια...
Το πισω σασμαν ειναι SHIMANO XT, το πιρούνι της FOX ειναι αρκετά προοδευτικό με καλές αποσβέσεις και γενικά δουλεύει η διαδρομή του ( με τις σχετικές ρυθμίσεις) μεχρι και στο 90%.Δεν το εχω πολύζορίσει για να δω αν τερματίζει γιατι ειναι ακόμη καινούργιο και το μαθαίνω.
Σε γενικές γραμμές ο 29 αρης τροχός κανει την μεγάλη διαφορά μετά το 26 αρι mtb που καβαλούσα.....Η διαφορά ειναι χαοτική.....
Επίσης η γεωμετρία είναι ενα τεραστιο θέμα που εχει φέρει τα πανω κάτω στο mtb....Για παραδειγμα η μεσαία τριβή βρίσκεται αρκετα πιο κατω απο την νοητή οριζόντια γραμμή που ενώνει τα 2 κέντρα των τροχών, πράγμα που το κανει τρομερά σταθερό και περνά τα εμποδια λες και εχει και πίσω άναρτηση.
Τα τιμόνια εχουν "ανοίξει" σε πλάτος πολύ σε σχέση με τα παλιά mtb, με τις ανάλογες επιπτώσεις στον μοχλό , τον καλύτερο έλεγχο στα μονοπάτια και γενικά στον τρόπο που στέκεται ο ποδηλάτης και ειδικά οταν ειναι όρθιος.
Τα φρένα ειναι η μέρα με την νύχτα σε σχεση με τα v-brakes.Ειδικά το μπροστινό σε περίπτωση πανικού νομίζω οτι ειναι σιγουρο το edo..
Οι διαφορές αναμεσα στα 3 πρώτα γρανάζια της 12 αρας Deore CS-M6100-12 κασσέτας (10-12-14-16-18-21-24-28-33-39-45-51T)ειναι ανα 6- δόντια, και θέλει πόδια σε σχεση με τις παλιές 11-34 ή 11-32T, που είχαν λιγοτερες διαφορές. Τα οφέλη όμως στους αγώνες απο την "έλλειψη εμπρόσθιας αλλαγής" είναι περισσότερα και γλυτώνεις τις βγαλμένες αλυσίδες.
Το τελικό συμπέρασμα είναι οτι είναι ένα μοντέρνο hardtail χτισμένο με τα εξαρτήματα της shimano, δείχνει άτρωτο, αξιόπιστο και ευχάριστο οδηγικά. Μενει να δω την συμπεριφορά του στην διάρκεια του χρόνου, που σίγουρα θα είναι πολύς μετά απο 23 χρόνια συμβίωσης με το GT-timberline -Reynolds 525 MY 1999.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου