19 Αυγούστου 2019

Trendy Cyclists




Γνωρίζατε οτι η trendy τάση στο ντύσιμο έχει και Ελληνικό όνομα?

Δείτε την προσπάθεια 3 νέων παιδιών..... ODD

Επίσης μιά αλλη Ελληνική εταιρεία .....  Athlon

Paris-Brest-Paris 2019




ΠΗΓΗ:MBIKE




H διαδρομή



Την Κυριακή 18 Αυγούστου, από το πάρκο στο κάστρο του Ραμπουγιέ, γύρω στα 55 χλμ από το Παρίσι, παίρνει εκκίνηση η μυθική ποδηλατική διαδρομή Paris – Brest – Paris, συνολικού μήκους 1.200 χλμ, για περίπου 7.500 ποδηλάτες μεγάλων αποστάσεων, από ολόκληρο τον κόσμο.
Μέσα σε αυτούς και 100 Έλληνες, τόσοι πολλοί που σίγουρα όλοι μας έχουμε κάποιο γνωστό ή φίλο ανάμεσά τους, και την πορεία των οποίων μπορούμε να παρακολουθούμε χάρη σε ένα ενεργό tracking system, αρκεί να γνωρίζουμε τον προσωπικό τους κωδικό.




Η διαδρομή που διανύει δρόμους με μεγάλη ασφάλεια για τους συμμετέχοντες, θα ολοκληρωθεί μεταξύ Τρίτης 20, για τους γοργοπόδαρους, και Πέμπτης 22 Αυγούστου, για τους μερακλήδες που θα απολαύσουν τα χιλιόμετρα με πιο αργό ρυθμό, αφού περάσει από πανέμορφα τοπία και πυκνά δάση όσο και ιστορικά γαλλικά εδάφη, και από τα εξής σημεία ελέγχου: Dreux, Mortagne-au-Perche, Villaines-la-Juhel, Fougères, Tinteniac, Loudéac, Carhaix-Plouguer, Brest (Βρέστη) και πίσω.

Η τελετή λήξης θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Αυγούστου στις 5 το απόγευμα με ένα πλούσιο γεύμα για όλους τους συμμετέχοντες ποδηλάτες που θα έχουν πολλά χιλιόμετρα να διηγηθούν και πολλές διαφορετικές περιπέτειες να μοιραστούν μεταξύ τους.
Τι είναι, όμως το Παρίσι – Βρέστη – Παρίσι;




Οι διοργανωτές επιμένουν πως δεν πρόκειται για αγώνα, ούτε καν για εκδήλωση με ανταγωνιστικό χαρακτήρα. Μα τότε, γιατί υπάρχουν βραβεία για αυτούς που τερματίζουν πρώτοι στην κατηγορία τους;

Για να κατανοήσουμε αυτή την αντίφαση πρέπει να ανατρέξουμε στην ιστορία του Paris-Brest-Paris. Το 1931, λοιπόν, για πρώτη φορά ύστερα από την ίδρυση του PBP ως αγώνα επαγγελματικής ποδηλασίας το 1891, μπήκαν στο «παιχνίδι» και ραντονέρ, δηλαδή, ποδηλάτες μεγάλων αποστάσεων. Μέσα στη δεκαετία του ’50, οι αποστάσεις σε όλους τους άλλους επαγγελματικούς αγώνες άρχισαν να συντομεύονται, και με την ειδική προετοιμασία που απαιτούσε η συμμετοχή στο PBP, δεν είχε πλέον νόημα για τους επαγγελματίες αθλητές να δεσμεύουν μια ολόκληρη αγωνιστική περίοδο για έναν μόνο αγώνα. Το PBP είχε πλέον πεθάνει για τους επαγγελματίες ποδηλάτες. Ήταν η στιγμή για τους ποδηλάτες μεγάλων αποστάσεων να αναλάβουν την «πρόκληση»!

Αντίθετα από τους επαγγελματίες, που έβγαζαν το ψωμί τους από τους αγώνες, οι ραντονέρ είχαν σαν προτεραιότητα τη χαρά της ποδηλασίας. Περηφανεύονταν για τον ερασιτεχνισμό τους και αυτοαποκαλούνταν εραστές του ποδηλάτου. Φυσικά και οι ραντονέρ μπορούν να γίνουν ανταγωνιστικοί – και αρκετοί από αυτούς είναι – αλλά, συνήθως, κατά ένα διαφορετικό πιο φιλικό και ανθρώπινο τρόπο, ή τουλάχιστον έτσι θα πρέπει να είναι.

Ένας επαγγελματικός αγώνας μοιάζει με μάχη κι έχει έναν νικητή, ενώ η ποδηλασία μεγάλων αποστάσεων εξαίρει την ευγενή άμιλλα και τη χαρά του ταξιδιού. Ή, όπως το έθεσε κάποτε ένας φίλος ποδηλάτης: Είναι η αναζήτηση μέσα μας του τέλειου ποδηλάτη, που χωρίς εξωτερική βοήθεια, θα προσπαθήσει να φέρει σε πέρας μια διαδρομή ανεξαρτήτου απόστασης και καιρικών συνθηκών.

Με το δικό του ρυθμό, λοιπόν, ο καθένας, άλλος γρήγορα κι άλλος πιο αργά, θα είναι νικητής από τη στιγμή που θα βρεθεί εντός χρόνου στον τερματισμό, και… θα πάρει μετάλλιο για την προσπάθειά του! Ακόμη κι αν κάποιοι πάρουν βραβείο ως πιο γρήγοροι, όλοι ανεξαιρέτως οι τερματίσαντες έχουν ίση μεταχείριση από το κοινό και τους διοργανωτές, αφού κανείς δεν δίνει προτεραιότητα στους ταχύτερους ούτε πάνω στο δρόμο, ούτε στα κοντρόλ ούτε στα χειροκροτήματα, για να μην πω μάλιστα πως, σε αυτά τουλάχιστον, οι last finishers υπερτερούν!
Για τέσσερις ολόκληρες μέρες στα αυτιά ποδηλατών κάθε εθνικότητας θα αντηχούν επιφωνήματα και προτροπές ένθερμων Γάλλων και τουριστών, σε κάθε πόλη και χωριό από όπου θα περνάνε λίγο ως πολύ κουρασμένοι, διψασμένοι, άφαγοι και άυπνοι, «Allez, Allez» και «Bon courage», και εικόνες όπως η θάλασσα των ποδηλάτων που κατακλύζει τους δρόμους, τα ατελείωτου μήκους «φίδια» από κόκκινα φωτάκια που σκίζουν το σκοτάδι της νύχτας, είναι βιώματα που θα συνοδεύουν τους συμμετέχοντες για μια ζωή!



«Θεέ μου πού πάω;» μας έγραψε σήμερα αστειευόμενος ο Κώστας Σταμάτης, από το Παρίσι.
Και ο Θοδωρής Γεωργόπουλος περιγράφει:
«Σήμερα έβρεχε. Το ξέραμε αυτό. Φέτος οι διοργανωτές άλλαξαν την εκκίνηση απο το Saint Quentin στο Rambouillet για να είναι καλύτερος και μεγαλύτερος ο χώρος… Ήταν όμως αχανής!!!
Κάναμε ποδήλατο 5 λεπτά μέσα εκεί για να φτάσουμε σε μια τεράστια ουρά μέσα στο δάσος. Φάε ποδηλάτη βροχή ακίνητος!
Όπου περίμενες, είτε για να μπεις για τεχνικό έλεγχο, είτε για την παραλαβή των πακέτων, παντού ουρά στον ακάλυπτο χώρο. Και δώστου βροχή… Πλακόστρωτο παβέ με λάσπη που γλιστράει κι εμεις με spd. Φαντάζεσαι, δεν ήταν η καλύτερη φάση για ποδηλάτες.
Στο Vélodrome το 2015, όλα ήταν εντός σταδίου και αν έβρεχε δεν θα γινόμασταν πάτουρο… Τέλος πάντων, πνεύμα και ηθικό ραντονέρικο υψηλό!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.




Και ενώ το Παρίσι – Βρέστη – Παρίσι, παραμένει αναμφίβολα ανερχόμενο σε συμμετοχές και το σημαντικότερο γεγονός για την ποδηλασία μεγάλων αποστάσεων, αφού είναι αρχαιότερο ως θεσμός και από τον «Γύρο Γαλλίας» και ελκύει το διεθνές ενδιαφέρον των ποδηλατών, υπάρχουν και άλλες διοργανώσεις εξ ίσου απολαυστικές, που ακολουθούν δυναμικές διαδρομές, όπως Λονδίνο – Εδιμβούργο – Λονδίνο, Cascade 1200, Rocky Mt. 1200, ALPI 4000, 1001 Miglia και άλλες πολλές.





ΟΙ ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ---Felice Gimondi: 29 Σεπτεμβρίου 1942 – 16 Αυγούστου 2019

Την Παρασκευή 16 Αυγούστου, ο μεγάλος ιταλός ποδηλάτης Felice Gimondi, ένας από τους επτά που έχουν κερδίσει και τους τρεις μεγάλους γύρους, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών

Ο Felice Gimondi πέθανε από ανακοπή, καθώς κολυμπούσε στη Σικελία, σε ηλικία 76 ετών.
Ήταν “ένας σπουδαίος πρωταθλητής που έκανε την ποδηλασία να φαντάζει περισσότερο ανθρώπινη”, όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου της ιταλικής ομοσπονδίας ποδηλασίας.
Ο Gimondi κληρονόμησε την αγάπη του για το ποδήλατο από τη μητέρα του, που ήταν ταχυδρόμος με ποδήλατο. Το 1962 ξεκίνησε την καριέρα του στην αγωνιστική ποδηλασία και το 1964 τερμάτισε στην 33η θέση στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Έχοντας κερδίσει την “ερασιτεχνική” εκδοχή του Γύρου Γαλλίας, το 1965 ήταν η πρώτη του μεγάλη ευκαιρία όταν – από καθαρή τύχη και ύστερα από την αποχώριση ενός ποδηλάτη της ιταλικής ομάδας Salvarini, μπήκε στην ομάδα που θα έτρεχε εκείνη τη χρονιά στο Γύρο Γαλλίας.

Με την πρωτη του Ομάδα Salvarini-Προ Bianchi
Στην Πρωτη χρονιά με την Bianchi
Ο Felice Gimondi ήταν μόλις 22 ετών και εκείνη τη χρονιά – ενώ είχε μπει στην ομάδα απλώς για να συμπληρωθεί ο αριθμός – εκείνος κέρδισε τον πρώτο του Γύρο Γαλλίας και έγινε εθνικός ήρωας της Ιταλίας!
Το 1966 κέρδισε δύο από τις σπουδαιότερες κλασικές: “Το Paris – Roubaix και το Γύρο της Λομβαρδίας”. Το όνομά του είχε ήδη γραφτεί στις σελίδες της ιστορίας της ποδηλασίας…
Από τότε τα κατορθώματά του συνεχίστηκαν: Κέρδισε συνολικά 5 Μεγάλους Γύρους, στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ποδηλασίας Δρόμου στη Βαρκελώνη το 1973 (έχοντας τερματίσει δεύτερος το 1971 και τρίτος το 1970). Έχει στο ενεργητικό του 14 ετάπ μεγάλων γύρων: 7 νίκες στο Γύρο Γαλλίας, 6 στο Γύρο Ιταλίας και 1 στο Γύρο Ισπανίας.
Κατέχει επίσης το ρεκόρ των περισσότερων τερματισμών στο πόντιουμ των νικητών στο Γύρο Ιταλίας με 9 συνολικά εμφανίσεις, από τις οποίες 3 στην πρώτη θέση, 2 στη δεύτερη θέση και 4 στην τρίτη θέση.

1973 Παγκόσμιος Πρωταθλητής

Οι μεγάλες του επιτυχίες
Αν και είναι τόσες πολλές ώστε είναι δύσκολο κανείς να τις συμπεριλάβει όλες, οι μεγαλύτερες νίκες του είναι:

  • Tour de France:
    Πρώτη θέση γενικής, 1965
    7 Νίκες σε ετάπ του Γύρου, 1965, 1967, 1969, 1975
  • Giro d’ Italia
    Πρώτη θέση γενικής, 1967, 1969, 1976
    6 Νίκες σε ετάπ του Γύρου Ιταλίας, 1966, 1968, 1971, 1973, 1976
  • Vuelta a Espana
    Πρώτη θέση γενικής, 1972
    1 Νίκη σε ετάπ, 1969
  • Πρώτες θέσεις σε μεγάλους αγώνες
    Paris – Roubaix, 1966
    Giro di Lombardia, 1966, 1973
    Grand Prix des Nations, 1967, 1968
    Πρωταθλητής Ιταλίας, 1968, 1972
    Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, 1973
    Milano – San Remo, 1974
Πρόσφατα, δημιουργήθηκε κι ένα Gran Fondo με το όνομά του, το Gran Fondo Felice Gimondi, που γίνεται κάθε χρόνο στην περιοχή γύρω από το Bergamo, όπου είναι και τα κεντρικά της Bianchi.









Gimondi, Adorni

θΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ __Patrick Sercu: The Phenomenon

Ενας ποδηλάτης θρύλος,
Από αριστερά, Merckx,Poulidor, Sercu.
εδω μπορείτε να διαβάσετε μια συνέντευξή του στο περιοδικό
Rouleur...
https://rouleur.cc/editorial/patrick-sercu-phenomenon/







Και εδώ επίσης την Βιογραφία και το παλμαρέ του

https://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Sercu

Απεβίωσε φέτος τον Απρίλη.
Καλό παράδεισο Patrick.

Λιβανός Κωνσταντίνος 2 Χρυσά μετάλλια στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα Εφήβων στην Φρανκφούρτη της Γερμανίας.







Nέα τεράστια επιτυχία από τον Κωνσταντίνο Λιβανό και την Εθνική ομάδα των Εφήβων αφού εκανε το double. Ο νεαρός πρωταθλητής της πίστας κάνει απίστευτα πράγματα φέτος. Για δεύτερη φορά μέσα σε τρεις ημέρες τίμησε με τον καλύτερο τρόπο την φανέλα της Εθνικής ομάδας και ανέβηκε στην κορυφή του κόσμου κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο και στα 200μ. σπριντ, μετά το χρυσό της Πέμπτης (15/8) στο κέριν.
Ο αθλητής του Τάλου Χανίων, που έγινε έτσι ο πρώτος Έλληνας ποδηλάτης που κατακτά δύο χρυσά σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, εξελίσσεται σε μεγάλο πρωταγωνιστή του Παγκοσμίου ποδηλασίας πίστας των Εφήβων.Στην Προσπάθειά του στα 1.000μ.κατέκτησε την 4η Θέση με χρόνο 1,02.288. 
Στο τελικό του αγωνίσματος ο Λιβανός κέρδισε τον Ινδό, Εσόου Εσόου, ενώ στο χάλκινο κατέκτησε ο Ολλανδός Νταν Κόουλ που κέρδισε τον Γερμανό Γιούλεν Γιάγκερ.
Να θυμίσουμε ότι ο διεθνής Έλληνας ποδηλάτης είχε κατακτήσει δύο χρυσά μετάλλια και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Ιουλίου στην Γάνδη. Εκεί ο Κωνσταντίνος Λιβανός είχε κατακτήσει τα χρυσά στα 200μ. και στα 1.000μ.
"Δις Πρωταθλητής Κόσμου στην Ποδηλασία ο Λιβανός και τα θερμά συγχαρητήρια είναι το λιγότερο που του αξίζει. Επειτα από το χρυσό στο κέριν, ο έφηβος από τα Χανιά είχε "φτερωτά πεντάλ" και στο σπριντ. Ο εθνικός ύμνος ξανακούστηκε στη Φρανκφούρτη. Μπράβο Κωνσταντίνε", έγραψε στο twitter ο υφυπουργός αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.
Ο πρόεδρος της ΕΟΠ Μιλτιάδης Κριμίζης είπε χαρακτηριστικά:
" Ο Κωνσταντίνος μέσα σε ένα μήνα πέτυχε ενα μοναδικό κατόρθωμα στα χρονικά της Ελληνικής Ποδηλασίας 2 χρυσά μετάλλια στο Πανευρωπαϊκό και 2 χρυσά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πίστας"

Τα συνολικά αποτελέσματα της Ελληνικής Αποστολής
15-08-2019: Σκρατς / 19η θέση: Παναγιώτης Καρατσιβής
15-08-2019: Κέιριν / 1η θέση: Κωνσταντίνος Λιβανός (Χρυσό Μετάλλιο / Παγκόσμιος Πρωταθλητής)
16-08-2019: Ατομικό Πουρσουίτ / 13η θέση: Παναγιώτης Καρατσιβής
17-08-2019: Όμνιουμ / 12η θέση: Παναγιώτης Καρατσιβής
17-08-2019: Σπριντ /
1η θέση: Κωνσταντίνος Λιβανός (Χρυσό Μετάλλιο / Παγκόσμιος Πρωταθλητής)
23η θέση: Βασίλειος Μαυριγιαννάκης
18-08-2019: 1000 μ. ΤΤ /
4η θέση: Κωνσταντίνος Λιβανός
22η θέση: Βασίλειος Μαυριγιαννάκης

16 Αυγούστου 2019

Vetta -Made in Italy

Ενα Ιταλικό εργαστήρι για πολύ ενδιαφέροντα πλαίσια:
TANDEM,Αλουμινίου & Ατσάλια.

http://www.vetta.it/

Υπογράφουμε για καλύτερα μέτρα προστασίας για τους ποδηλάτες

πηγη :Cyclonews


Την Κυριακή 23 Ιουνίου 2019, μια ασυνείδητη οδηγός, παρέσυρε ένα γκρουπ από 6 ποδηλάτες λίγο πιο έξω από την Πτολεμαίδα. Ο λόγος; Βιαζόταν για να προλάβει μια κοινωνική εκδήλωση. Το αποτέλεσμα; Ο θάνατος 2 ποδηλατών και ο τραυματισμός των υπόλοιπων 4.
Ο Γιώργος Πράσσος και ο Γιώργος Μίλτσης, που έφυγαν τόσο άδικα, έκαναν αυτό που αγαπούσαν, χωρίς να ενοχλούν κανέναν, ποδηλατώντας όπως έπρεπε στην δεξιά μεριά του δρόμου.
Τίποτα όμως δεν θα μπορούσε να τους προστατεύσει από το επερχόμενο όχημα, που έπεσε πάνω τους. Ίσως μόνο μια διαφορετική οδηγική παιδεία…
Αν και το τραγικό αυτό γεγονός, δεν μπορεί να αλλάξει, ίσως μπορεί να γίνει το εφαλτήριο για μια αλλαγή στο τρόπο που συμπεριφερόμαστε στο οδόστρωμα ως οδηγοί.

Προτείνουμε

Μια αλλαγή δεν μπορεί ποτέ να συντελεστεί, αν δεν αλλάξουν οι συνθήκες που επιτρέπουν αυτήν την αλλαγή. Και με την ονομασία «συνθήκες» εννοούμε το νομοθετικό/θεσμικό πλαίσιο αλλά και την αλλαγή οδηγικής νοοτροπίας γενικότερα.
Προτείνουμε λοιπόν τα παρακάτω:
  • Αλλαγή του άρθρου 40 του Κ.Ο.Κ., που επιτρέπει μόνο την κίνηση των ποδηλάτων μόνο σε στίχο. Αντί αυτού, προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου για κίνηση σε ζεύγη, κάτι που επιτρέπεται σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και κίνηση σε στίχο, όπου ο δρόμος είναι στενός.
  • Καθιέρωση – βάση νόμου- ελάχιστης απόστασης προσπεράσματος στους ποδηλάτες από οχήματα, το 1.5 μέτρο.
  • Αυστηρότερα διοικητικά μέτρα εναντίον της χρήσης κινητού από τους οδηγούς, όπως π.χ. αφαίρεση διπλώματος η/και πινακίδων.
  • Δημιουργία ποδηλατολωρίδων σε κεντρικούς δρόμους, παραχωρώντας 1 μέτρο από το ασφάλτινο οδόστρωμα. Η ποδηλατολωρίδα θα διαχωρίζεται από το υπόλοιπο οδόστρωμα με χρήση χρώματος και ανακλαστικών σημάτων.
  • Δημιουργία – όπου είναι εφικτό – ποδηλατόδρομων, στο ίδιο επίπεδο με το πεζοδρόμια, ώστε να μην κινδυνεύουν οι ποδηλάτες από τα αυτοκίνητα.
  • Σχεδιασμός ενός ενιαίου σχεδίου ποδηλατολωρίδων – ποδηλατόδρομων, ώστε να ενημερωθούν αμφότεροι και οι οδηγοί και οι ποδηλάτες.
  • Δημιουργία καμπάνιας ενημέρωσης των οδηγών, για το πώς θα πρέπει να αντιμετωπίζουν τους ποδηλάτες στο δρόμο.
  • Δημιουργία καμπάνιας ενημέρωσης των ποδηλατών, για το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρονται στο δρόμο.

Χρειάζεται μια αρχή

Κάτι θετικό θα πρέπει να βγει από όλη αυτήν την τραγωδία, και για να γίνει κάτι τέτοιο, χρειάζεται μια αρχή.
Ίσως το κείμενο μας αποτελέσει ένα έναυσμα, για να ξεκινήσει μια αλλαγή στην οδηγική παιδεία, στον τρόπο που μας αντιμετωπίζουν οι οδηγοί στο δρόμο, στον τρόπο που η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει εμάς, τους ποδηλάτες.
Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο, θα πρέπει όλοι να συσπειρωθούμε και να δείξουμε τη δύναμη μας, να δείξουμε ότι θα πρέπει κάποτε, όχι απλά να μας βλέπουν, αλλά και να μας προσέχουν.

Κάλεσμα προς όλους

Καλούμε:
  • Τα αθλητικά σωματεία,
  • Τους ποδηλατικούς συλλόγους,
  • Την Ελληνική Ομοσπονδία Ποδηλασίας,
  • όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στο χώρο της ποδηλασίας,
  • και όλους εσάς
που συμφωνούν με τις θέσεις μας, να προσυπογράψουν το παραπάνω κείμενο.
Στη συνέχεια, θα φροντίσουμε το κείμενο με τις υπογραφές να σταλεί στην Ε.Ο.Π. και στο αρμόδιο Υπουργείο, για να ξεκινήσει να γίνεται κάτι ουσιαστικό για την ασφάλεια όλων μας.
Παρακαλώ συμπληρώστε στην παρακάτω φόρμα τα στοιχεία σας, για να σας προσθέσουμε στην λίστα των υπογραφών.

για ΥΠΟΓΡΑΦΗ   ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ