20 Δεκεμβρίου 2013

ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ 13ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ 1979

ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ 13ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ 1979

Απο το προσωπικό αρχείο του φίλου μου και παλιού πρωταθλητή της ποδηλασίας Κυριάκου Τσίμπαλη.

Οι εικόνες και τα αποτελέσματα δείχνουν την καταπληκτική δουλειά που έγινε εκείνη την εποχή απο την  τρέλλα μερικών παραγόντων που βοήθησαν τα παιδιά ,αφιλοκερδώς και πολλές φορές πληρώνοντας απο την τσέπη τους.
Απο τις νίκες του Κελεσίδη ,Ορφανίδη,Κανελόπουλου,Βάσκου,Μανίκαρου,Λουλούκου και πολλών άλλων,ανδρώθηκε μια ολόκληρη γενιά νέων ποδηλατών,σου συνέχισε αυτή την παράδοση.















11 Δεκεμβρίου 2013

DE ROSA TEAM-08-Χριστούγεννα 2008

 
 
Tο νέο μου κουκλί...
μου το έφερε ο Άγιος..Μιχάλης(Κακλαμάνος)  και την Παραμονή των Χριστουγέννων ....μονταρίστηκε.....
την επόμενη ημέρα βγήκε βόλτα και τώρα περιμένω την επόμενη...
 
Επιτέλους "άπλωσα το κορμί μου"
θα κατεβεί λίγο το τιμόνι ,θα μπει νέα σέλα και είμαι ....έτοιμος!!! 

το παραπάνω ποστ δημοσιεύτηκε στο φόρουμ της ΠΕΠΑ όταν αγόρασα το σκελετό.

Wheels Mavic open pro rims on Veloce Hubs fitted with Vredestein tyres, dt spokes
Chainset Campagnolo Centaur 172.5 mm
Pedals Campagnolo Centaur
Gears Campagnolo veloce with  Campagnolo Veloce 9 cassete -  Campagnolo Veloce 9 chain
Brakes Campagnolo veloce
Stem/Bars Itm -bar 42 cm-stem 11,5 cm
Headset De Rosa
Saddle Selle Italia Oktavia
Seat Pin          Campagnolo titanium 27.2 mm
Bottle cages       BBB Carbon







Πίτα 2009

Ο καιρός πέρασε......
πριν 10 χρόνια η τυχαία γνωριμία μεταξύ του Μισαήλ και του υπογράφοντος,εξελίχθηκε σε μια διαδρομή που μου θύμισε τον παλαιότερο αθλητικό μου ποδηλατικό βίο και στον Μισαήλ  θύμισε τον εφηβικό του ποδηλατοτουριστικό βίο.
Αυτα τα 2  βοήθησαν  στην ενταξή μας στην ΠΕΠΑ.
Μέσα εκει που γνωρίσαμε τους "παλιούς" και τους καινούργιους ,μέχρι που γίναμε και μεις παλιοί με το πέρας της δεκαετίας......
γίνανε πολλά, παρα πολλα.....τα εχω αναφέρει τόσα χρόνια εδω μέσα στην ποδηλατοοικογένεια..... (διαδρομές,βόλτες,ιδέες,που εν καιρό θα δημοσιευτούν απο αυτη την σελίδα,για να θυμηθούμε μερικές απο αυτές.)

Απο φετος λοιπόν που κοψαμε την πρώτη πιτα μας για να γιορτάσουμε αυτα τα πρωτα 10 χρόνια  θα καθιερώσουμε κάθε χρόνο την εκδήλωση αυτή για  να μας θυμιζει την αφετηρία αυτη και να μας φέρνει σε επαφη με το υπεροχο βουνό του Υμηττού.
Μαζευτήκαμε στα γήπεδα του Σακέτα και με την πιτα,τα κρασιά τις σοκολάτες στον ωμο ανεβηκαμε  με τα ποδήλατα την βασική διαδρομή  που κάναμε τότε αλλά και τώρα....

καταλήξαμε στο δημοτικό περίπτερο οπου εγινε μια μινι πρόποση και μια μικρή αναφορά στα όσα γίνανε  και μετα ακολούθησε το κοψιμο της πιτας...


Οι φωτογραφίες  παρακάτω δείχνουν το κλίμα που επικράτησε οχι ομως ενδεικτικό της δυναμικής λογω καποιων υποχρεώσεων και της βιασύνης και προχειρότητας που στήθηκε.Η παρέα αριθμεί πολύ περισσότερα άτομα τα οποία χρεώθηκαν την απουσία αλλα πιστεύω οτι αυτή η απουσία θα αποτέλεσει την δικαιολογία για μεγαλύτερη παρουσία στην επόμενη εκδήλωση....
και του χρόνου να είμαστε καλα.... Στριφογύρισμα ματιών




Η κοπή της πίτας 2010

Η κοπή της πίτας που έγινε το 2010  γιόρτασε την 11η επέτειο της ποδηλατικής μας παρέας με πολύ κρύο,πολλές συμμετοχές  ,αλλα και νεα μέλη απο αλλες περιοχές.
Γνωστά πρόσωπα ,φιλικό κλίμα,πολλές ιστορίες ποδηλατικές και μη, "ζέσταναν" την ατμόσφαιρα και με την συνδρομή των φίλων,  περάσαμε όμορφα και ανανεώσαμε το ραντεβού για την επομενη χρονιά.
Ο σπρίντερ (Δημήτρης) κατάφερε και εκοψε την αλυσίδα, ο Γιαννάκης ο τουρίστας ειχε εργαλειο και την επισκευασαμε,ο Μισαήλ ανέβηκε με τον ρυθμό του,ο Γιωργος καβάλησε πρώτη φορά και τα καταφερε περιφημα, ο Λευτέρης  και οι υπόλοιποι της παρέας ζεσταθηκαν για τα καλα με λιγο συζητηση ,λιγο στροφάρισμα,φωτογραφίες αστεια και διαφορες αφηγήσεις.Ηταν μια ωραια βολτα για ολα τα γουστα.
Το ποδηλατικο ραντεβού ομως  δινεται παντα στις 9.00  πμ στο ίδιο μερος ,την ίδια μέρα(Κυριακή), για να κανουμε ποδήλατο ,να μυρίσουμε τις ευωδιές του βουνού  και να απολαύσουμε αυτό που έχουμε μπροστά στο σπίτι μας, μπροστά στα πόδια μας τον υπέροχο Υμηττό.
Θα σας ενημερώνουμε για τις επόμενες εκδηλώσεις μας.

Το φλουρί έτυχε στην Μαρια, κόρη του Κυριάκου Τσίμπαλη(γνωστού παλιού ποδηλάτη και πολυνίκη).Επίσης κέρδισε  το μπλουζάκι της λέσχης μας(προσφορά του Αλέκου Μισαιλίδη).Ευχαριστούμε την Αλεξάνδρα Μισαηλίδη που έφτιαξε αυτή την υπέροχη Βασιλόπιτα, και οσους παρευρέθηκαν αφου αψήφησαν το κρύο και το ψιλοβροχο.








Mονοταχυτο ή Fix

Τον τελευταίο καιρό εχει γίνει μοδα το ποδήλατο και ιδιαίτερα τα fixed.Δηλαδή μπλοκέ πισω γρανάζι χωρίς ελεύθερη κύλιση οταν σταματάμε το πετάλι.Σαν τα ποδήλατα πίστας.
Ξεκίνησε απο τους free-lance ταχυδρόμους της Νεας Υόρκης και υιοθετήθηκε σαν στυλ παγκόσμια,λόγω της απλότητας και του χαμηλού βάρους.



Στην Αθήνα βλέπω πολλά παιδιά να καβαλάνε τετοια ποδήλατα και να αγκομαχάνε να ανεβουν μια ανηφόρα,στα φαναρια να κατεβάζουν ποδι απο το πεταλι και γενικά να κανουν χρήση με λάθος τρόπο.Το fixed bike ειναι για καγκουρες.....αν δεν κανεις έντο ,αν δεν κανεις ισορροπία στα φαναρια,αν δεν καβαλάς πεζοδρόμια με αλμα,αν δεν εχεις μια αξιοπρεπή τεχνική μην το καβαλάς...
Ασε ρε φίλε , τι τα θές τα fixed?
Φτιάξτο μονοτάχυτο...με ελευθερο γραναζι....αυτό μαλιστα το καταλαβαίνω ....ξεκουράζεις το ποδι...στην κατηφόρα......αν σε κλεισει ο ταρίφας εχεις ενα περιθώριο αντίδρασης......απλό ,χωρίς συντηρηση,ελαυφρύ ,χωρίς σαζμάν ,αλλαγές,λεβιεδομανέτες,μεγάλες αλυσίδες,τριβές κλπ....


Τα fixed βγαζουν προβλήματα σε γόνατα,αχίλλειο τένοντα, λόγω λαθους θέσης οδήγησης.Πολλά παιδιά βάζουν την σέλλα πολύ ψηλά για να μπορούν να τεντώσουν το ποδι τους και να αντισταθμίσουν το βαρύ πετάλι,με συνέπεια να γυρνάνε λίγες στροφές τα πόδια ,να μην ζεστένονται επαρκώς και να βγάζουν πονάκια και άλλες παρενέργειες.
Ειναι όμως πολύ όμορφα μέσα απο την απλότητά  τους..
προσοχή λοιπόν..........μήπως είναι καλύτερο το ελεύθερο??

μια παλιά κούρσα ή ένα παλαιό mountain,βγάζεις τα σαζμάν και τα περιττά και φτιάχνεις ενα κουκλί ,οχι απαραίτητα καγκούρικο ,μαζοχιστικό όχημα....


COLNAGO MASTER-X-LIGHT AD 4

To καλύτερο ατσάλινο ποδήλατο που κατασκευάζεται αυτή την στιγμή, με την ιδια τεχνική εδω και 40 χρόνια απο τον ERNESTO COLNAGO.
Το εικονιζόμενο ποδήλατο αγοράστηκε καινούργιο απο τον Μιχάλη Κακλαμάνο το 2001.Ενα πολύ γρήγορο ποδήλατο,ταυτόχρονα άνετο όπως τα περισσότερα cro-mo ποδήλατα.Το συγκεκριμένο ειναι 30 % πιο ακαμπτο σε σχέση με το C95 Thron colunbus.
Ντύθηκε με Campagnolo Veloce & Chorus δισκοβραχίονα.Τροχοί με κεντρα  Campagnolo Veloce & στεφάνια  Mavic open-pro.Παγουροθήκες elite cro-mo,τιμονι ITM & λαιμός Rithey.
Το frame-set πουλήθηκε το 2008.Οι αναμνήσεις που μου άφησε ηταν μοναδικές.Ομως αναγκάστηκα να το αντικαταστήσω με ένα μεγαλύτερο σκελετό.




10 Δεκεμβρίου 2013

Colnago C97-Columbus Thron

To Colnago C97 (χρώμα Q78)
αγοράστηκε απο τον Μιχάλη Κακλαμάνο το 1999.
Ήταν του Χρήστου Κουρμπέτη παλαίμαχου αθλητή και φίλου(πατέρα του Ανέστη-επιτυχημένου αθλητή των ημερών μας).
Αφού μπήκαν ποτήρια shimano 600,και μεσαία τριβή un72 της shimano, έβαψα κάτι μικρές γρατζουνιές στο πλαίσιο και άρχισα αμέσως το "στήσιμο" με την λογική του φτηνού & αξιόπιστου.
το πλαίσιο (56 cm c-c) αγοράστηκε 130.000 δρχ.
όλα τα υπόλοιπα 198.000 δρχ.
σύνολο 328.000 δρχ.
Δηλαδή σε ευρώ περίπου 950 € .

Το στήσιμο ,με 25 αρια λάστιχα.








έτσι μπήκαν τα εξής:
τιμόνι:cinelli giro d'italia 40-42 cm
λαιμός: shimano 600
σέλα: san marco-rols-steel
seatpost: shimano 600
φρένα: campagnolo record'80(pre-own)
ή shimano 105 (λόγω μεγάλων βουνών -καταβάσεις κλπ)
μανέτες: campagnolo record'80(pre-own)
δισκοβραχίονας: shimano 105 39-53
λεβιεδάκια: campagnolo 
αλλαγή: shimano 105
σασμαν: shimano 600
αλυσίδα: sram 8s
πεντάλ: dura ace spd
κέντρα: campagnolo veloce
στεφάνια:campagnolo moskva 80
freewheel:campagnolo veloce 8 s(13-14-15-17-19-21-23-26)
λάστιχα:vredestein fortezza 23''


Προσέξτε τους oversized tubes που έχει το thron σε σχέση με τα υπόλοιπα Colnago!!!!(δείτε στις φώτο του προσπέκτους της COLNAGO τα ψαλίδια σε σχέση με το superissimo!!)
Το συγκεκριμένο πλαίσιο είναι ιδανικό για βαρείς αναβάτες.
(Είμαι 82 κιλά).
Επειδή έχω και το Μaster-x-Light σας δηλώνω ότι η οδήγησή του είναι μαγική.Ξεκούραστο, πιο απορροφητικό κάτι μεταξύ sl & Gilco Columbus.