05 Αυγούστου 2014

ROSSIN ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΔΙΑΜΆΝΤΙΑ...
Αν ψάξει κανείς την ιστορία του ΜARIO ROSSIN  θα δεί ότι έχει όλη την προυπηρεσία του συγκολλητή στο εργοστάσιο του Ernesto μέχρι το 1974,  χρονιά που αποφάσισε μαζί με άλλους 4  συνιδρυτές να ανοίξει το δικό του εργαστήριο με το όνομα Rossin.
H ιστορία σε λίγους είναι γνωστή..ας δούμε λοιπόν......
Ο Vittorio Ghezzi  & ο Domenico Garbelli υπεύθυνοι της  ομάδας  Itla GBC, ήθελαν να φτιάξουν μια επαγγελματική ομάδα με αρχηγό τον νέο τότε και πολλά υποσχόμενο Baronchelli .Τότε αγόραζαν Colnago, αλλά  ο Ernesto εφοδίαζε την  Scic απο το '69 και έκανε πρόταση στον Baronchelli να πάει στην scic.  Αυτό εξαγρίωσε τους  Ghezzi & Garbelli και άλλαξαν ποδήλατα με τα Bianchi.

O  Baronchelli πήγε τελικά στην SCIC.


















 










Την επόμενη χρονιά είπαν "αντί  να προωθούμε τους αθλητές του Colnago και να κερδίζει φήμη, γιατί να μην φτιάξουμε τα δικά μας ποδήλατα?"
Εχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο...τον Mario Rossin που δούλεψε στον Colnago.Γνωρίζει ολα τα μυστικά κόλλησης σωλήνων και γενικά της διαδικασίας κατασκευής σκελετών και ειδικά την κατασκευή των custom made σκελετών στα πρότυπα του κάθε αθλητή.
Απο το  Cavenago στην  Brianza, γεννημένος στην  Verona αμέσως μπήκε στο project.
Ετσι την 14 η Σεπτεμβρίου 1974 γεννήθηκε η Rossin με 5 εταίρους  γιαυτό και το σήμα εχει ενα πεντάγωνο .Δηλαδή 5 Πατέρες , 5 γωνίες.
 Οι Vittorio Ghezzi και ο Γιός του  Giuseppe,  οι Inzaghi, Garbelli και ο Μario Rossin.



















Στην ελλάδα τα έφερνε ο Σπύρος Θεοδωράκος παλιός αθλητής και μετά προπονητής της Εθνικής Ποδηλατικής ομάδας.
Στο μαγαζί του στην Αχαρνών δεν πήγαιναν μόνο οι κυνηγοί για να αγοράσουν Μπερέτες και φυσίγγια...αλλά όλοι οι ποδηλάτες πέρασαν απο ΄κεί να "χαζέψουν" ενα Rossin ή τα εξαρτήματα της Campagnolo,  της  Galli και της  Modolo.
Οι Χρυσοί Αθλητές Κανέλλος Κανελλόπουλος ,  Ηλίας Κελεσίδης,  Γιώργος Μανιάτης και πάρα πολλοί άλλοι καβάλησαν τα Columbus sl της Rossin.
Στίς Ολυμπιάδες  του Montreal 1976  και Μόσχας 1980 ήρθαν αμέτρητες επιτυχίες που συνεχίστηκαν για πολλά χρόνια με τις Εθνικές Ομάδες της Ρωσίας και ΗΠΑ να είναι αποκλειστικοί πελάτες του Μάριο.
Περισσότερες επιτυχίες στην έρευνα και τεχνολογία συνεχίστηκαν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 90 οπου το όνομα ξεθώριασε...και συγχωνεύτηκε στο γκρουπ Bici .
Ολόκληρη η Ιστορία στο εταιρκό site.

http://rossinbikes.it/en/

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ!!!!

















28 Ιουλίου 2014

Ημέρες Ποδηλασίας στην Βόρεια Ιταλία 2008.


Μερικές φωτογραφίες από την επίσκεψή μου στην Ιταλία το 2008.
Εκεί νοίκιασα ένα καταπληκτικό ποδήλατο Passoni τιτανίου κλασικής γεωμετρίας από τον  Pietro Zendali | Lake Como Cycling.
Τότε ο Pietro είχε 3 ποδήλατα και τώρα αν μπείτε στο site του θα εκπλαγείτε.
Έμεινα σε ένα γραφικό ξενοδοχείο στο Cernobbio περίπου μια εβδομάδα κάνοντας κάθε μέρα 80 χλμ περίπου και περιηγήθηκα στις διαδρομές του Γύρου Λομβαρδίας και των υπολοίπων περίφημων διαδρομών του Ιταλικού Βορρά όπως η διαδρομή που τερματίζει στο διάσημο εκκλησάκι Madonna del Ghisalo, ή όπως η ανάβαση Muro di sormano κλπ.
Cernobbio

Lecco

Προς το Lecco.

Θέα λίγο πριν το Lecco.


Θέα απο τον λοφο στο Bellagio.

Madonna del Ghisalo

Προτομές των Μεγάλων Θρύλων Gino Bartali & Fausto Coppi.

Τα αφιερώματα στην εκκλησία Madonna del Ghisalo είναι τα ποδήλατα των νικητών.

Επισης οι νικητές αφιερώνουν τη=ις φανέλες τους στην Μadonna.

Κάπου ανεβαίνοντας από Onno προς Valbrona.

30 Ιουνίου 2014

Απο το Λονδίνο στην Κάρυστο.

Αναδημοσιεύω απο το site των φίλων ποδηλατών.




Ένα εγχείρημα που ξεκινάνε στις 15 Ιουνίου 2014, 2 έμπειροι ποδηλάτες ο Μάκης Λυκούδης και ο Γεράσιμος Μαλούτας.
Οι χώρες που θα διασχίσουν κατά σειρά είναι:
ΑΓΓΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΕΛΒΕΤΙΑ, ΛΙΧΤΕΝΣΤΑΙΝ, ΑΥΣΤΡΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ.
Οι δύο ποδηλάτες θα διανύουν καθημερινά 200-300 χλμ. από επαρχιακές οδούς, ενώ κατά μήκος της διαδρομής θα συναντηθούν με ποδηλατικούς συλλόγους από όλη την ΕΥΡΩΠΗ, που έχουν ήδη εκδηλώσει την συμπαράστασή τους.
Οι δύο ποδηλάτες έχουν λάβει πρόσκληση και θα επισκεφτούν την αδελφοποιημένη πόλη της Kαρύστου στη Γαλλία – Tilleul στο Belfort, καθώς και την πόλη Badia Polesine στην Ιταλία, στις οποίες και θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις προς τιμήν τους.
Η προσπάθεια αυτή αποσκοπεί στην ανάδειξη της ποδηλασίας, την προβολή της χώρας μας και ειδικότερα της πόλης μας, σε ολόκληρη την ΕΥΡΩΠΗ.
Στόχος είναι να εδραιωθεί το LONDON-KARYSTOS Race, πανευρωπαϊκά και όχι μόνο.
Την προσπάθεια αυτή στηρίζει ο Μιχάλης Μεσταμπέλης, ο οποίος με την μοτοσυκλέτα του θα κάνει την ίδια διαδρομή, προσφέροντας αφιλοκερδώς υπηρεσίες σε περίπτωση ανάγκης. Θα καλύψει δε, αυτή την προσπάθεια με φωτογραφικό υλικό
Την προσπάθεια αγκαλιάζουν και στηρίζουν:
Ο Δήμος Καρύστου, o Ναυτικός Όμιλος Καρύστου, ο Τουριστικός Σύλλογος Καρύστου, ο Εμπορικός Σύλλογος Καρύστου.
Η εταιρία ρούχων BASEHIT, η AEGEAN AIRLINES, η SUPERFAST FERRIES, η Κοινοπραξία Καραβιών Ραφήνα-Μαρμαρίου, το τεχνικό γραφείο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΡΑΒΙΟΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Ε, το KARYSTOS BIKES, η αγγλική εταιρία ποδηλατικών ενδυμάτων ENDURA LTD, ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ Ν. ΜΑΝΩΛΗΣ Πλάκες Καρύστου, η εταιρία ACTION-COUNTRY, η εταιρία ποδηλάτων Κασιμάτης (SPECIALIZED), η εταιρία κατασκευής ποδηλατικών ρούχων Χρήστος Κοβάνης, το περιοδικό MΒike, ΧΟΒΟΛΗ ΚΑΦΕ, η Ζωοτροφική Καρύστου ΑΦΟΙ Μοσχόβη, το κατάστημα αθλητικών ειδών VITZILEOS, το τουριστικό γραφείο SET EVOIA, το ασφαλιστικό γραφείο Γεώργιος Ζαχαρόπουλος, Klimatsakis Travel, Smart Shoes Γιάννης Καραμπουρνιώτης, Kαφέ-Oυζερί Χρήστος, τυπογραφείο ΕΝΤΥΠΩΣ.

ΣΧΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΕΔΩ:
http://london-karystos.gr/el/sxetika

Να σημιώσουμε οτι τερμάτησαν στην Κάρυστο το μεσημέρι του Σαββάτου 28/6/2014.
Παιδιά πάντα με υγεία και του χρόνου ισως κάποια άλλη απόσταση.......

27 Ιουνίου 2014

BikeOdyssey 2014-22 -29 Ιουνίου 2014

Φέτος ενας φίλος μας και γείτονας ,ο Κώστας Λουκόπουλος λαμβάνει μέρος στον αγώνα για ποδήλατα βουνού,που εiναι τύπου marathon.
Ενας αγώνας που γίνεται μέσα στην καρδιά της ηπειρωτικής Ελλάδος την Πίνδο και στα υπέροχα χωριά των Αγράφων.
Δείτε το αντίστοιχο site http://www.bikeodyssey.gr/el/.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στον Κώστα και σίγουρα ένα τερματισμό που σίγουρα μετράει σε τέτοιου είδους αγώνες.Η συμμετοχή και μόνο αποτελεί "Αθλο" για κάθε ποδηλάτη.

Να σημειώσουμε οτι ο Κώστας εχει αφιερωθεί την τελευταία δεκαετία στους συγκεκριμένους αγώνες ,αφου συνδιάζουν το εκδρομικό και το κομμάτι της αντοχής στην ποδηλασία Βουνού.Αμέτρητες επιτυχίες για τον master Λουκόπουλο επισφραγίζουν και την εμπειρία του πλέον σε όλα τα τερραίν.
Διακεκριμένος δημοσιογράφος σε εφημερίδες και περιοδικά, πρόσφατα αρχισε την συνεργασία με το μηνιαίο ενθετο του Εθνους του Σαββατου Motor & ride σχετικό με την μοτοσυκλέτα και τους δύο τροχούς και έχει την επιμέλεια των αρθρων σχετικών με το ποδήλατο.Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε τα άρθρα του.

05 Ιουνίου 2014

Η Campagnolo ανακοινώνει την νεα σειρα Chorus Level EPS

Η νέα σειρά της Campagnolo  η Chorus Level EPS,εγκαταλείπει το κλασικό σχέδιο με τα 5 μπράτσα στους δισκοβραχίονες μετά απο 50 και πλέον χρόνια,πρωτοκαθεδρίας στον σχεδιασμό.Ενα σχεδιασμό που ηρθε με την Σειρα record & nuovo record την δεκαετία του ΄60,που με την σειρά της αντικατέστησε την τον ατσάλινο δισκοβραχίονα valentino με τα 3 μπρατσα.



Η πανέμορφη 5 άστερη αράχνη  θα υπάρχει άγνωστο για πόσο καιρό ,αλλά ο ανταγωνισμός της Shimano που έχει ήδη προχωρήσει εδω και αρκετά χρόνια σε ανάλογη σχεδίαση(που πέραν της εξοικονόμησης βάρους )κάτι που οπως δείχνουν αναλύσεις σε H/Y και πραγματικά μοντέλα προσωμοίωσης ,επιτυγχάνεται και καλύτερη κατανομή της δύναμης που ασκεί ο ποδηλάτης.Ετσι και η νεα chorus έγινε 4 άστερη.
Το πιό σημαντικο είναι η συμβατότητα με κλασικές και semi-compact & compact διατάξεις γραναζιών.Π.χ.53/39, 52/36, 50/34
Αυτό σημαίνει οτι με ένα δισκοβραχίονα θα έχουμε τεράστιο εύρος επιλογών, απο καθαρά ανηφορίστικα πατήματα εως εντελώς σπρινταδόρικα ή χρονομετρίστικα.

29 Μαΐου 2014

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ELITE-MASTERS




 
 
Προπόνηση
Μια φορά ένας φίλος μου μου είπε: παω  μεχρι το Σούνιο και γυρίζω κάθε Κυριακη αλλα όταν ανεβαινω τον Υμηττο δεν "τραβαω" καθόλου.
Όταν λοιπον βγηκαμε μαζι μια βολτα ειδα ότι χρησιμοποιουσε εντελως λαθος γραναζια, με   βαρια  πατηματα στο ίσιωμα, πολύ  ελαφριά στην ανηφόρα, δεν  
είχε την "αίσθηση του καταλλήλου ρυθμού και γενικά αλλού "χάζευε" και αλλού "ξόδευε" δυναμεις.
Πρεπει να καταλαβουμε ότι κανοντας μονο  πολλα χιλιομετρα η λαμβανοντας μερος σε διαφορα brevet για "φορτωμα" δεν σημαινει ότι εχουμε και σωστα αποτελέσματα.
Η ποδηλασία είναι ένα δυσκολο αθλημα με πολλες επιμερους επιφορτίσεις του κεντρικού νευρικού μας συστήματος και χρειάζεται προσαρμογή στο μυικο, ψυχολογικό, στην διατροφή, στην  αναπαυση, στο stress κλπ.
 
Μιλωντας για elite-master ποδηλατες δεν πρεπει να ξεχναμε και τις άλλες δραστηριοτητες μας. Εργασια, οικογενειακες-κοινωνικες υποχρεωσεις που είναι ενταγμενες  μεσα στην υπολοιπη  ζωη μας και μας ξεχωριζουν από τους μικροτερους  σε ηλικια αθλητες που -ισως- εχουν περισσοτερο χρονο για προπονηση.
 
Θα πρεπει να θυμομαστε  ότι το ποδηλατο είναι το αθλημα των "Κυκλικων προσπαθειων". Τι σημαινει αυτό σε απλα λογια?
Τα περισσοτερα προπονητικα προγραμματα εχουν μια σταδιακη επιβαρυνση στην διαρκεια-ενταση-δυναμη-αντοχη-αναπαυση κλπ. Ξεκιναμε από μια μηδενικη βαση στο σημειο που βρισκομαστε τωρα και βαζουμε έναν στοχο. (Δεν εχει σημασια ποσο μικρος είναι ή ποσο μεγαλος στοχος) Σημασια εχει το σταδιο μηδεν.
Σταδιο (0):  αφού  κάνουμε τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις (καρδιολογικές, παθολογικές, εξετάσεις   ιστορικών  παθήσεων κλπ)αν μπορούμε κάνουμε και ένα εργομετρικο τεστ για να γνωριζουμε τις "δυνατοτητες" μας.
Το επόμενο στάδιο είναι η αυξηση κατά 10% για τον επομενο μηνα σε ολους τους τομεις που προαναφεραμε (διαρκεια-ενταση-δυναμη-αντοχη). Η αναπαυση είναι σταθερη μεταβλητη (8 ωρο οπωσδηποτε). Πχ.ξεκιναμε Νοεμβριο το Προγραμμα μας με προπονησεις 40-50 χλμ κάθε φορα. Εννοειται οτι σαν αναγνωστες του περιοδικου εχετε διαβασει σε αλλα αρθρα για το σωστο πενταλαρισμα (70-110 στρ/λεπτο), σωστο μεγεθος ποδηλατου,σωστα ρουχα,προπονηση με γκρουπ κλπ. Το στροφαρισμα είναι ένα βασικό στάδιο της προετοιμασίας μας , που σημαίνει ότι στα πρώτα μας χιλιόμετρα αποφεύγουμε τα βαριά  πατήματα και προσπαθούμε να γυρίσουμε πάνω από 90 στρ/λεπτό.
 
Τον επόμενο μήνα  βάζουμε άλλο 10 % δηλαδη αποστασεις 50-70 χλμ με μεγαλυτερες εντασεις -στροφαρισμα-διαλλειματικες -σπριντακια κλπ στις σωστες εναλλαγες.Τον μεθεπομενο μηνα προσθέτουμς αλλα ενα 10 % δηλαδη αποστάσεις 60-80 χλμ κ.ο.κ.
Μετά από 5-6 μηνες εχουμε φτασει σε μια "φορμα Χ¨" .Αναλογα τον στοχο μας Αυξανουμε ή ελλατωνουμε ή κραταμε σταθερη την συχνοτητα των προπονησεων μας. Στόχος μας είναι να βρεθουμε σε κατασταση "φορμας " για ένα επιθυμητα μεγάλο χρονικο διαστημα.Οταν εκπληρωσουμε τον στοχο μας (τρεχουμε εναν μεγαλο αγωνα -μια Σπαρτακιαδα κλπ)ελλατωνουμε την προπονηση σταδιακα παλι οπως οταν αρχισαμε με φθινουσα πορεια και κλεινουμε τον "κυκλο".
 
Στάδιο( 1):   Την άλλη χρονιά ξαναρχίζουμε πάλι το ίδιο.(τις ιατρικές εξετάσεις θα πρέπει να τις κάνουμε κανονικά κάθε χρόνο αν έχουμε περάσει τα 40 έτη ηλικίας) .
Σημείωση: τα περσυνά  χιλιόμετρα  μετρούν προσθετικά  και το σταδιο μας είναι σταδιο 1 ή  2 ανάλογα την προσπάθεια που καταβάλαμε. Είναι στο χέρι μας να διατηρούμε πάντα ένα επίπεδο φόρμας που θέλουμε(φόρμα «Χ», ή φόρμα «Ψ» ή φόρμα «Ζ») βάζοντας πάντα ένα ελάχιστο όριο προπονήσεων ανά εβδομάδα που είναι τουλάχιστον 3 φορές/ εβδομάδα. 
Βέβαια   υπάρχουν βετεράνοι που κάνουν 5-6 μέρες /εβδομάδα προπόνηση  με καταπληκτικά αποτελέσματα.
Μετά από 3-4 χρονια αν εχετε κρατησει στατιστικα (χρονους-καρδιακες συχνοτητες -θεσεις τερματισμου κλπ)θα εχετε φτασει στο σημειο 5  ή 6 ή 10!  Σιγουρα δεν θα αναγνωριζετε τον εαυτο σας.
 
Όλα αυτά είναι πολύ θεωρητικα θα πει κάποιος: εγω κανω μια ωρα ποδηλατο κάθε φορα για να ευχαριστιεμαι και μου φτανει. Πολυ ωραια θα απαντησουμε όμως μεσα στην ωρα αυτή θα συστησουμε μια ενδυναμωση του σωματος με κοιλιακους,βαρακια, ραχιαιους ,χερια, ώμους ,πλάτη κλπ..    Αν δεν μπορούμε να κανουμε αυτές τις ασκήσεις ,δεν πρέπει να παραλείπουμε τις διατάσεις. Τον πρωτο μηνα κανουμε μια 1ωρα ποδηλατο Χ 3/εβδομαδα  και 3 ή 4 μισαωρα ασκησεις εδυναμωσης.Μετα αυξανοντας τις ωρες στο ποδηλατο, μειωνουμε αντιστοιχα τις ασκησεις ενδυναμωσης κ.ο.κ. Παρατήρηση :ο ποδηλάτης κατά ένα περίεργο τρόπο δεν είναι μόνο  «πόδια». Έχει χέρια που βοηθούν στον έλεγχο, μέση που βοηθά στην ανηφόρα ,κ.α. Εκτός από την αισθητική συμμετρία και ομοιομορφία,  πετυχαίνουμε και καλυτέρα αποτελέσματα με  σημεία υποστήριξης σε περίπτωση κόπωσης και υπερβάσης ορίων σε έναν αγώνα κλπ.
 
Αν κάτι συμβεί και  για κάποιο λόγω σπάσει η συνοχή ή σταματήσουμε την προπόνηση ή αλλάξαμε τρόπο και στυλ ζωής   τότε ξαναρχίζουμε από την αρχή απλά προσαρμόζουμε το χρονικό όριο προσαρμογής ανάλογα το χρόνο διακοπής. 
Π.χ.
Αν είμαστε στον 3ο μήνα προπόνησης και διακόψαμε για 2 εβδομάδες ,όταν ξανακαβαλήσουμε δεν κάνουμε το πρόγραμμα που κάναμε την περίοδο της διακοπής ,αλλά κάνουμε το πρόγραμμα που κάναμε 2 εβδομάδες πριν και ξανά αρχίζουμε από εκεί. Κατανοητό ότι είμαστε άνθρωποι και όχι μηχανές και θυμόμαστε τον κανόνα «ότι αφήνεις ..σε αφήνει».Έτσι η απόδοση μας όσο ανεβαίνει με την σταδιακή προπόνηση τόσο πέφτει κιόλας με την ανάλογη διακοπή. 
 
 
Σκοπός αυτού του άρθρου είναι να καταλαβουμε ότι κάνοντας ποδηλατο με καποια σειρα(Κυκλικές προσπάθειες.)εχουμε καποιο μετρο και συγκρινουμε ,τεσταρουμε τον εαυτο μας και θετουμε ρεαλιστικους στοχους προσαρμοσμενους στο στυλ ζωης που κάνουμε ,αποφεύγουμε τραυματισμούς και κατά συνεπεία κάνουμε ποδήλατο για πολλά χρονιά ,δεν βαριόμαστε και έχουμε κίνητρο να ζούμε μια ποιοτικότερη και πιο υγιεινή ζωή. Μαθαίνουμε να ακούμε το σώμα μας να  γνωρίζουμε τα όρια μας μέχρι που φτάνουμε και τι μπορούμε να κάνουμε καλυτέρα.(Αν ζυγίζουμε 90 κιλά είναι σίγουρο ότι θα έχουμε πρόβλημα στην ανηφόρα και επικεντρώνουμε την προπόνηση μας σε περισσότερο επίπεδα κομμάτια με ένα παράλληλο πρόγραμμα δίαιτας ίσως αν είμαστε υπέρβαροι κλπ. Αν είμαστε 90 κιλά αλλά είναι φυσιολογικά με το σωματοτυπο  μας ..τότε καλυτέρα να κάνουμε προπόνηση για παρκέ!)
 
Επειδή  στον κάθε τομέα υπάρχει κάποιος ειδικός για να μας συμβουλέψει θα πρέπει και μείς οι ίδιοι πρώτα να ξέρουμε τι θέλουμε και τι θέλουμε να κάνουμε. Μπορούμε  να φτιάξουμε έναν πίνακα  που μας βοηθά να έχουμε καλύτερη παρακολούθηση.
 
ΒΛ. πίνακα  1
 
Σαν παλιός αθλητής και νυν Παλαίμαχος ή Βετεράνος αν προτιμάτε έχω δει πολλούς να κάνουν λάθη προπόνηση   με προγράμματα που ξεσήκωσαν από το Ιντερνετ, που δεν έχουν εφαρμογή σε elite-master αθλητές με αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση, κούραση  και μετεξέλιξη σε μακροχρόνιες παθήσεις.(Χονδροπαθειες, πόνοι στα γόνατα, πόνοι στην μέση, στο ισχίο κλπ).Αποτέλεσμα να κάνουμε 2-3 χρόνια ποδήλατο και μετά να πέφτουμε πάλι σε παλιούς τρόπους δραστηριότητας. τσιγάρα, ποτά, ξενύχτια ....αφού δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε ...το ποδήλατο.
 
Ελπίζω να βοήθησα με απλά λόγια να σας μεταφέρω. τα όσα  έμαθα και όσα κατάλαβα όλα αυτά τα χρονιά που κάνω ποδήλατο και να σας κάνω να το αγαπήσετε πιο πολύ.
 
 
ΠΙΝΑΚΑΣ 1
 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΩΝ   2006-2007
 
 
 
 
 
 
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ
ΣΥΝ. ΧΡΟΝΟΣ
MTB
ROAD
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
μέση καρδιακή συχνότητα
Πατήματα
1/11/2006
2,3
 
55
Βάρκιζα
135
39Χ19,17,16,15
2/11/2006
2
20
 
Υμηττος(ανηφορικά μονοπάτια-ανάπτυξη τεχνικής)
120
 
5/11/2006
1
 
25
4Χ 200 μ σπριντ με 39Χ16 & 4Χ200 μ σπριντ με 39Χ15
142
39Χ19,17,16,15
9/11/2006
3
 
60
2Χ 5 λεπτά υψηλό τέμπο & 10 λεπτά μέτριο τέμπο σε ίσιωμα
147
53Χ16 Χ 17
 
 
 
 
 
 
 
ΣΥΝΟΛΑ ΜΗΝΑ
8,3
20
140
 
 
 
ΣΥΝΟΛΟ ΧΛΜ
160