25 Ιανουαρίου 2019

ΠΟ.ΛΕ.Β Κοπή Πρωτοχρονιάτικης πιτας 8/2/2019

Σας προσκαλούμε στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας της ποδηλατικής μας λέσχης-παρέας 

ΠΟ.ΛΕ.Βύρωνα.




Θα τελεστεί την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019  και ώρα 8.30 μ.μ. στην πιτσαρία "Ο Βακόλας"     Φορμίωνος 184,Βυρωνας. 
Στο ιδιο μέρος που έγινε και περσυ.

Να είστε όλοι εκεί.


τηλ.επικοινωνίας 6943000313.



14 Ιανουαρίου 2019

Καρδίτσα __Πόλη Πρότυπο


Πώς η Καρδίτσα έγινε Άμστερνταμ -Κυκλοφορούν στην πόλη 20.000 ποδήλατα


Πηγή:  iefimerida.gr 







Υγρασία, ομίχλη πυκνή και από τους δρόμους και τα δρομάκια, νωρίς το πρωί να ξεφυτρώνουν δεκάδες ποδήλατα με τους αναβάτες τους να τρέχουν βιαστικά για τις δουλειές τους.

Δεν πρόκειται για πόλη της Κεντρικής Ευρώπης, αλλά για την Καρδίτσα. Το ποδήλατο για την Καρδίτσα είναι κομμάτι της παράδοσής της, της φυσιογνωμία της. Σήμερα, στον δήμο Καρδίτσας το δομημένο δίκτυο των ποδηλατοδρόμων έχει μήκος 7300 μ. στον αστικό ιστό και άλλα 10.500 μέτρα περιαστικό δίκτυο αποτελούμενο από τον ποδηλατόδρομο που συνδέει την πόλη με το δημοτικό διαμέρισμα του Παλαιοκλησίου μήκους 7 χιλιομέτρων και τον περαστικό ποδηλατόδρομο που έχει μήκος 3,5 χιλιόμετρα, μια διαδρομή κατάλληλη για βόλτες με φίλους και την οικογένεια.


Ο περιαστικός ποδηλατόδρομος, ξεκινά από το ύψος του Σιδηροδρομικού Σταθμού και μέσω μιας θαυμάσιας διαδρομής -Υδατόπυργος, περιοχή Αγ. Μηνά, Ανάχωμα- καταλήγει στο δάσος της Παπαράντζας και το μεγαλύτερο τμήμα της είναι μέσα στο φυσικό περιβάλλον.



Η δημοτική Αρχή μέσω του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης προωθεί την επέκταση του αστικού δικτύου κατά 700 μέτρα με νέο ποδηλατόδρομο στην οδό Ηρ. Πολυτεχνείου.
Η πόλη της Καρδίτσας διαθέτει και ένα από τα πιο σύγχρονα συστήματα αυτόματης μίσθωσης ποδηλάτων στην Ελλάδα. Το σύστημα, σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, είναι διαθέσιμο σε όλους, μόνιμους κατοίκους και επισκέπτες. Με τη χρήση της ηλεκτρονικής κάρτας easybike , ο καθένας μπορεί να παραλάβει ένα ποδήλατο σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και να το χρησιμοποιήσει για όσο χρόνο επιθυμεί, επιστρέφοντας το στη συνέχεια σε οποιονδήποτε από τους σταθμούς μίσθωσης.

Βέβαια αυτό το συγκεκριμένο θα το επιβεβαιώσω όταν μεταβώ ο ίδιος στην Καρδίτσα.....γιατί αν δείτε σε παλαιότερο άρθρο μου τα Δημοτικά ποδήλατα ...ρημάζουν.......Βέβαια είναι λογικό γιατί όλοι έχουν το δικό τους......

Στην Καρδίτσα, χωρίς υπερβολή δεν υπάρχει σπίτι χωρίς ποδήλατο και στις περισσότερες περιπτώσεις, κάθε μέλος της οικογένειας έχει το δικό του και μολονότι είναι δύσκολο να προσδιορίσει κανείς επακριβώς, πόσα ποδήλατα κυκλοφορούν στην πόλη ένας αριθμός 15.000 με 20.000 δεν θα ήταν καθόλου υπερβολικός.




 Πέρα από τα σύγχρονα ποδήλατα ο επισκέπτης θα εντυπωσιαστεί διαπιστώνοντας ότι κυκλοφορούν ακόμα πολλά παλαιά ποδήλατα, τα οποία συνήθως κληρονομήθηκαν από τον πατέρα ή τον παππού . Πρόκειται για ποδήλατα μεγάλα και βαριά (γνωστά και ως «νταλίκες»).
Πολλά από αυτά, βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, έχουν χειρόφρενο και κόντρα, και μερικά από αυτά διαθέτουν καρεκλάκι στο πάνω μέρος του σκελετού για να μπορούν να μεταφέρουν μικρά παιδιά. Υπάρχουν ακόμα και επαγγελματίες που ειδικεύονται στην αναπαλαίωση τέτοιων παλιών ποδηλάτων, κάνοντάς το με πολύ μεράκι.
Οι πιο γνωστές μάρκες, τις οποίες βλέπουμε ακόμη και σήμερα, είναι τα Βίσμαρκ, τα Ρουαγιάλ και τα Γκόρεγκ. Τα ποδήλατα αυτά χρησιμοποιήθηκαν από το 1960 και μετά ως μεταφορικό μέσο για τη μετάβαση των κατοίκων στην εργασία τους. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα παλιά αυτά ποδήλατα είχαν άδεια κυκλοφορίας και έφεραν στο πίσω μέρος τον απαραίτητο αριθμό.
Στα τέλη της δεκαετίες του '60, κυκλοφορούν στην Καρδίτσα ανδρικά ποδήλατα, αλλά και γυναικεία, πιο ελαφριά. Η μετακίνηση μαθητών από τα κοντινά χωριά προς τα σχολεία της πόλης γίνεται μ' αυτά, ενώ τα Σαββατοκύριακα ομάδες νέων παιδιών έκαναν τη βόλτα τους στο άλσος της Παπαράντζας και πολλές φορές μέχρι το εργοστάσιο της ΔΕΗ.

Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Καρδίτσας Φώτης Αλεξάκος τόνισε σχετικά: «Η Καρδίτσα είναι η πόλη του ποδηλάτου διαθέτοντας το μεγαλύτερο δίκτυο ποδηλατοδρόμων και τους περισσότερους ενεργούς ποδηλάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά και σχεδόν αποκλειστικά το ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους. Το ποδήλατο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το παρελθόν, το παρόν, αλλά και το μέλλον της πόλης, είναι κομμάτι της ζωής κάθε Καρδιτσιώτη. Ως Δημοτική Αρχή, είμαστε και θα συνεχίσουμε να είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στον στόχο της προώθησης της χρήσης του ποδηλάτου υλοποιώντας δράσεις και πολιτικές και δρομολογώντας έργα και παρεμβάσεις προς αυτήν την κατεύθυνση.»

Εδώ θα συμπληρώσω επίσης ότι υπάρχει αξιόλογη αγωνιστική δραστηριότητα.
Ο φίλος Θωμάς Αρβανίτης έχει δημιουργήσει τον Π.Ο.Κ. (Ποδηλατικό Όμιλο Καρδίτσας), με αρκετούς αθλητές σε όλες τις κατηγορίες με αξιόλογες επιδόσεις.
Επίσης διοργανώνει αγώνες Τοπικού πρωταθλήματος MTB και Κούρσας, Brevet μεγάλων αποστάσεων κ.λ.π.

01 Ιανουαρίου 2019

2019 Νέο έτος

Καλή χρονιά για όλους.



Το 2019 μπήκε και στην Ακτίνα,

και εύχομαι σε φίλους  και γνωστούς  να έχουν Υγεία Ευτυχία και Αγάπη στους ίδιους και στις οικογένειές τους.

Ελπίζω στην φετινή χρονιά να έχουμε περισσότερες συμμετοχές στις εκδηλώσεις μας.
Σίγουρα η οικονομική κατάσταση έχει επηρεάσει τις δουλειές μας και γενικά την καθημερινότητά μας, με αποτέλεσμα λιγότερο διαθέσιμο χρόνο για προπόνηση και αγώνες.

Θα ξεκινήσουμε με την κοπή της πρωτοχρονιάτικης μας πίτας(θα ανακοινωθεί σύντομα   ημερομηνία, τόπος ), και μετά θα κάνουμε τα σχέδια μας για το 2019.Σίγουρη θεωρείται η συμμετοχή μας στο Attica race της ΠΕΠΑ με σκοπό την επικύρωση της 2ης προκριματικής συμμετοχής μας σε αγώνα με τελικό σκοπό την πρόκριση για τον αγώνα της Σπαρτακιάδας 2019.
Κατόπιν ο καθένας μας ανάλογα το κέφι και την όρεξη θα συμμετέχει και σε άλλες εκδηλώσεις, όπως brevet, βόλτες με mtb ή άλλες ποδηλατικές δραστηριότητες..

Σίγουρα η βασική αρχή μας είναι το "φόρτωμα" χιλιομέτρων με κάθε τρόπο, με βασικό στόχο την καλή φυσική κατάσταση, υγεία και μετά την όποια καλή επίδοση σε αγώνες ή ακόμη και απροβλημάτιστο τερματισμό σε αγώνες και σε δεύτερη σκέψη  την προσωπική ευχαρίστηση.
Για φέτος πιστεύω να μαζευτούμε στην Σπαρτακιάδα τουλάχιστον 6 αθλητές (πέρσι είμασταν 4).

Άλλος ένας στόχος μας είναι να φτιάξουμε την δική μας φανέλα ώστε να έχουμε μια συγκροτημένη παρουσία και υποστήριξή.

Καλή χρονιά σε όλους και καλές προπονήσεις ,πάντα όρθιοι και υγιείς.




10 Δεκεμβρίου 2018

9/12/2018 Αγία Μαρίνα

Η κλασσική βόλτα στην Παραλιακή, με χειμωνιάτικη λιακάδα.
Μια ωραία βόλτα με έναν γλυκό νοτιά που ανέβασε την θερμοκρασία αρκετα.

Η παρέα κατέληξε στο γνωστό καφέ στο 34ο χλμ....


12 Νοεμβρίου 2018

Αντίο Mario Rossin....!

Χθες το βράδυ ο Mario Rossin, πέθανε ένας σπουδαίος μαέστρος -καλλιτέχνης Veronese, μεγάλωσε στο Brianza στο σχολείο του Ernesto Colnago.

Με τη δημιουργία της επιχείρησής του, ο Rossin δημιούργησε υπέροχα ποδήλατα, επιβεβαιώνοντας τον εαυτό του ως έναν αυθεντικό κύριο της μεταποίησης, ιδιαίτερα του χάλυβα.

Έτσι, τον έγραψε Giuseppe Figini μας σε ένα άρθρο αφιερωμένο στις δραστηριότητες του ως επικεφαλής της ιταλικής σχολής κατασκευής πλαισίων.
Το περίφημο Εθνικό Απόθεμα: «Veronese Pressana, που γεννήθηκε το 1941, αλλά γαλουχήθηκε στην πράξη  δίπλα στον Ερνεστο  πέρασε σημαντικές ευρεσιτεχνίες στο χώρο του Ποδηλάτου.
Πάντα πίστευε οτι  "Είναι σημαντικό να συμμετέχεις ...".

 Στην αρχή εργάστηκε στον τομέα της συγκόλλησης και στη συνέχεια ήταν ιδιαίτερα σημαντικός για την κατασκευή πολύ ιδιαίτερων ποδηλάτων , του  Colnago, όπου αργότερα αποκτώντας  ιδιαίτερες δεξιότητες,διέπρεψε και στο εμπόριο.
Στη συνέχεια συνειδητοποιεί με  την εμπειρία του ως τεχνίτη, οτι προτιμότερο είναι να ιδρύσει την δική του μάρκα  στη Μοντσα, με το επώνυμό του :Rossin. 




Στα μέσα της δεκαετίας του '70, μαζί με άλλους εταίρους και με μια νέα εταιρική δομή, πάντα με το Rossin  ως ένα εμπορικό σήμα που διευρύνει το πεδίο εφαρμογής, την κατασκευή των ποδηλάτων στεγάζεται σε ένα σύγχρονο εργαστήριο του Cavenago Brianza. "


Η κηδεία  του Mario Rossin θα τελεστεί την Τρίτη 13 Νοεμβρίου στις 14.30 στην ενοριακή εκκλησία του Cavenago (Mb).

ΑΘΑΝΑΤΟΣ








Επίσης η μάρκα Erregi ήταν δικής του κατασκευής με χαμηλότερο κόστος,πλην όμως με απαράμιλλη "Ιταλική" ποιότητα και γεωμετρία,ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ελλάδα.
Η εθνική ομάδα, ο Παναθηναικός, ο Παράδεισος Αμαρουσίου και πολλές άλλες ομάδες είχαν ποδήλατα Rossin.
Ιδιαίτερα θυμάμαι το cromovelato του Κελεσίδη και το γαλάζιο του Κανέλου.

Μια παλαιότερη αναφορά στα ποδήλατα rossin ΕΔΩ.



Κατσιμίδι 11 Νοεμβρίου 2018

Η γνωστή παρέα που έχει γράψει την δική της ιστορία στα ποδηλατικά δρώμενα συναντήθηκε για μια όμορφη βόλτα στα Βόρεια προάστια και συγκεκριμένα στο Κατσιμίδι.
Η συνάντηση εγινε στην Διασταυρωση Θηβών & Ιεράς Οδού το πρωί.
Κατόπιν ακολουθώντας μια διαδρομή μέσα απο Περιστέρι,Αγ.Ανάργυρους,Μενίδι βγήκαμε στο Τατόι και απο κεί ακολουθήσαμε την διαδρομή του χρονομέτρου της ΠΕΠΑ μεχρι πάνω τον Τερματισμό.
Μετά οι Κεφαλάς, Θεολόγος,Κοκκαλιάρης, Αβδέλαρος, Μανωλάκης & Ματαλιωτάκης κατηφόρισαν στην Πλατεία της Βαρυμπόμπης για ένα καφέ.Τώρα γιατί στην φωτογραφία δεν ειναι ο Κοκκαλιάρης ...........δεν γνωρίζω.....


Είπαμε τώρα στο τέλος της σαιζόν να βάλουμε "χαλαρά" χλμ στα πόδια μας ώστε να χτίσουμε την βάση της επόμενης.

Λίγο "καφενείο"  δεν βλάπτει.

Καλή αντάμωση  στην επόμενη Βόλτα.