27 Φεβρουαρίου 2014

Ατσάλινο πλαίσιο......

Ατσάλινο πλαίσιο?
Αναχρονισμός?Τώρα που υπάρχει το Κάρμπον?

Αντε βρές άκρη....Οι συχρονοι κατασκευαστές έχουν εξελίξει την τεχνολογία του Κάρμπον τόσο πολύ που πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι θέλεις να πετύχεις απο το πλαίσιό σου.
Ξεκούραστο με ελαστικότητα ή άκαμπτο για χρονόμετρο,αγωνες αντοχής, αγώνες criterium,με τι είδους γεωμετρία?
Οσοι τα δοκιμάζουν ή τα μισούν ή δεν τα αλλάζουν με τίποτα.Το κάρμπον ενα υλικό που εξελίσεται συνεχώς...
Το ατσάλι?......συζητήσεις επι συζητήσεων έχουν γίνει.....κλασικό, ενδοτικό,γλυκό στο καβάλημα,ιδανικό για brevet,αγώνες οτι χρήση θές με κόστος το παραπάνω βάρος.Ομως η άνεση του είναι παροιμιώδης.Κανένας ατσαλένιος μετά απο προπόνηση θα σου πεί "ωχ η μέση μου", με πονάει εδώ ,με πονάει εκεί.....δεδομένης βέβαια μιας σχετικής φυσικής κατάστασης....
Οταν όλοι εχουν εγκαταλείψει αυτό το υλικό πηγαίνοντας στην Απω Ανατολή για να ψωνίσουν ή να αγοράσουν custom πλαισιο βάζοντας απλά αυτοκόλλητα,δεν σας κάνει εντύπωση οτι μερικά ποδήλατα μοιάζουν τόσο πολύ μεταξύ τους?Τότε λοιπόν το κόστος κατασκευής συμπιέζεται ..απλό.
Κάποιοι παραμένουν ρομαντικοί και φτιάχνουν με την ίδια μαγιά τα ατσάλινα ποδήλατά τους σήμερα,όπως ακριβώς το έκαναν και παλαιότερα.Μιλάμε για Ιταλούς κατασκευαστές μόνο...Στην Αμερική,Ευρώπη & Ιαπωνία η ζήτηση ατσάλινων σκελετών ειναι πολύ μεγάλη και καλύπτεται και απο μικρούς κατασκευαστές που δουλεύουν το κάθε κομμάτι ξεχωριστά.Εμείς όμως ομως κοιτάμε μόνο "made in Italy".

Τι να διαλέξει κάποιος σήμερα?


το GIOS ?

SOMEC?



TOMMASINI TECNO( O Ιριο δίνει 1600gr για το πλαίσιο?χμ...!)

CIOCC SAN CRISTOBAL(1800gr πλαίσιο)

COLNAGO MASTER(1650 gr Πλαίσιο-εξαγωνικής διατομής σωλήνας-gilco columbus)
DE ROSA NUOVO CLASSICO(1800gr πλαίσιο μόνο& 860 gr πειρούνι)



Δεν υπάρχουν σχόλια: