04 Μαΐου 2016

Ποδήλατο & Μοτοσυκλέτα

Ποδήλατο & Μοτοσυκλέτα

Μια σχέση πάθους και λατρείας στους 2 τροχούς γενικότερα.
Ποιος από  εμάς δεν καβαλάει την μοτοσυκλέτα του ,για μετακίνηση ή διασκέδαση?Τα 2 οχήματα συνδέονται ιστορικά, αφού το ένα γεννήθηκε από το άλλο.
Οι πρώτες μοτοσυκλέτες ήταν στην ουσία ποδήλατα με κινητήρα προσαρμοσμένο μέσα στον σκελετό ή μέσα στο κέντρο του τροχού (βλ.Megola) ή πάνω το τιμόνι(βλ.Velosolex).
Πολλές οι ιστορικές αναφορές για την συγγένεια των δύο αυτών δικύκλων.





Στις μέρες μας εχει παρατηρηθεί ενα λυπηρό φαινόμενο.Στην επαγγελματική ποδηλασία μέσα στον αγώνα υπάρχουν τα οχήματα συνοδείας των αθλητών και παράλληλα αρκετές μοτοσυκλέτες των δημοσιογράφων ,των τηλεοπτικών μέσων ή των service.O  αριθμός των οχημάτων έχει πολλαπλασιαστεί επικίνδυνα στον βωμό της καλύτερης τηλεοπτικής κάλυψης ή της αμεσότερης επαφής με τους αθλητές σε περίπτωση μηχανικής βλάβης ή πτώσης.Ετσι πέρσυ αλλά και φέτος εως σήμερα έχουν γίνει αρκετά ατυχήματα με εμπλοκή ποδηλάτου με αυτοκίνητο ή με μοτοσυκλέτα και μερικά απο αυτά πολύ σοβαρά.
Υπάρχουν αιτήματα απο ενώσεις αθλητών αλλά και φιλάθλων για να εξεταστεί ο περιορισμός του αριθμού των οχημάτων που συνυπάρχουν μέσα στην διαδρομή με τους αθλητές κατα την διάρκεια του αγώνα.
Ο καιρός θα δείξει.Ελπίζω πάντως η UCI όπως έκανε με τα δισκόφρενα στους αγώνες δρόμου (θυμίζω ανακάλεσε την εφαρμογή τους στους αγώνες λογω επικινδυνότητας μετά τον τραυματισμό ορισμένων αθλητών σε μια πτώση),να πράξει κάτι ανάλογο με τα κινούμενα οχήματα.

25 Απριλίου 2016

Liège Bastogne Liège - Best of 2016

Ενας πολύ ωραίος αγώνας με πολλές εναλλαγές καιρού , με χιόνι,βροχή,ήλιο ,αρκετές ανηφόρες καθοριστικές για την έκβαση του.
Τα φαβορί κοιμήθηκαν στα τελευταία μέτρα της τελικής ανηφόρας.....και η συνέχεια
εδω στο    βιντεο
και αποτελέσματα του αγώνα:

1.POELS W.SKY06h 24' 29''
2.ALBASINI M.OGE00' 00''
3.FARIA DA COSTA R.LAM00' 00''
4.SANCHEZ GONZALEZ S.BMC00' 04''
5.ZAKARIN I.KAT00' 09''
6.BARGUIL W.TGA00' 11''
7.KREUZIGER R.TNK00' 12''

21 Απριλίου 2016

La Fleche Wallone 2016

O Alejandro Valverde κέρδισε το 80ο La Fleche Wallone

Ο 35χρονος Ισπανός αθλητής της Movistar κέρδισε για 3η συνεχόμενη χρονιά –  και 4η φορά στην καριέρα του – την ιδιαίτερα απαιτητική κλασική των Αρδεννών και έγινε ταυτόχρονα ο αναβάτης με τις περισσότερες νίκες στην μέχρι τώρα ιστορία του αγώνα.

Ως συνήθως, ο νικητής της κλασικής κρίθηκε στην διάσημη ανάβαση του Mur de huy, μετά από 195 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Μία ανάβαση 1.300 μέτρων, με μέση κλίση στο 9,8% που όπως αποδεικνύεται ταιριάζει απόλυτα στο στιλ και τις ικανότητες του Valverde.
Ο Valverde πέρασε μπροστά στο γκρουπ όταν η κλίση άρχισε να… αγριεύει και παρέμεινε ψύχραιμος ακόμα και όταν ο Joaquim Rodriguez της Katusha έκανε την επίθεση του. Λίγο μετά, ήταν η σειρά του Dan Martin να περάσει μπροστά και να δουλέψει για τον συναθλητή του Julien Alaphilippe, με τον πανίσχυρο Valverde όμως ‘’κολλημένο’’  στην ρόδα του.
unnamed
Πραγματικά, όταν ο Valverde αποφάσισε να επιτεθεί, οι αθλητές της Etixx-QuickStep δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα περισσότερο από το να τερματίσουν πίσω του, στην 2η και 3η θέση.
2
Μετα τον τερματισμό, ο Valverde πανηγύρισε έντονα την νίκη με τους ανθρώπους της ομάδας του και είχε κάθε λόγο να είναι πανευτυχής: ‘’ H αλήθεια είναι πως δε μπορώ να το πιστέψω. Το να γράψει ένας αθλητής το όνομα του στις σελίδες της ιστορίας του Fleche Wallonne αποτελεί μεγάλη τιμή’’, δήλωσε ο Ισπανός, ο οποίος συμπλήρωσε: ‘’Ήξερα πως ήμουν σε πολύ καλή μέρα, όμως μέσα στο αγώνα πολλά μπορούν να συμβούν. Είμαι πολύ ευτυχής που όλα πήγαν όπως έπρεπε’’.  

La Flèche Wallonne 2016 (196km)

1. Alejandro Valverde (Esp) Movistar, σε 4:43:57”
2. Julian Alaphilippe (Fra) Etixx-Quick Step
3. Daniel Martin (Ire) Etixx-Quick Step ,όλοι τον ίδιο χρόνο
4. Wout Poels (Ned) Team Sky, σε 4”
5. Enrico Gasparotto (Ita) Wanty-Groupe Gobert , σε 5”
6. Samuel Sanchez (Esp) BMC Racing
7. Michael Alabasini (Sui) Orica-GreenEdge
8. Diego Ulissi (Ita) Lampre-Merida
9. Warren Barguil (Fra) Giant-Alpecin
10. Rui Costa (Por) Lampre-Merida

17 Απριλίου 2016

Fagin

H Διάσημη εταιρία ποδηλάτων Faggin ξανα λανσάρει τα ποδήλατά της στην αγορά.
Μια μάρκα γνωστή στην Ελλάδα , αφού πολλοί αθλητές είχαν ποδήλατα της φίρμας κυρίως τις δεκαετίες του 60 & 70.

Η FAGGIN γιορτάζει τα 70 χρόνια της .
Αξίζει να δείτε τα κοσμήματα της.






16 Απριλίου 2016

Η UCI αναστέλλει τη χρήση των δισκόφρενων στο Pro Tour

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΒΙΚΕ



Μετά το ατύχημα και τον σοβαρό τραυματισμό του αθλητή της Movistar, Francisco Ventoso, στο Paris Roubaix, η UCI αποφάσισε να αναστείλει τη χρήση των δισκόφρενων στην αγωνιστική ποδηλασία δρόμου για θέματα ασφαλείας.

ΟΠρόεδρος της Επιτροπής Εξοπλισμού της UCI, Harald Tiedemann Hansen, επιβεβαίωσε ότι η ομοσπονδία θα αναστείλει τη χρήση των δισκόφρενων στους επαγγελματικούς αγώνες δρόμου, μετά τη διάσταση που πήρε το θέμα και τις αντιδράσεις του ίδιου του, Francisco Ventoso και του Συλλόγου Επαγγελματιών Ποδηλάτων (CPA).
 «Ζητήσαμε από την UCI να αναστείλει τις δοκιμές των δισκόφρενων», δήλωσε η αξιωματούχος Τύπου του CPA, Laura Mora. «Θα τις αναστείλει κατά πάσα πιθανότητα. Είχαμε μόνο την υποστήριξη της Επιτροπής εξοπλισμού σε αυτό».
«Είχαμε εκφράσει τις ανησυχίες μας σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση των δισκόφρενων αρκετούς μήνες πριν και είχαμε στείλει επιστολές στην UCI και στους διοργανωτές για την αποφυγή αυτών των κινδύνων. Τώρα, πρόκειται να ακουστεί επιτέλους η φωνή μας. Δεν θέλουμε να σταματήσει η εξέλιξη, αλλά θέλουμε να βρούμε κοινές λύσεις για την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών χωρίς κίνδυνο για τους αναβάτες και σίγουρα με τη συμμετοχή τους”.
Ο Tiedemann Hansen επιβεβαίωσε την αναστολή της χρήσης των δισκόφρενων, αλλά είπε ότι η πρωτοβουλία προήλθε από την ίδια την UCI, μετά τον τραυματισμό του Ventoso.
O ίδιος ο Ventoso εξέδωσε καυστική ανοικτή επιστολή την Τετάρτη λέγοντας, ότι το δισκόφρενο ενήργησε σαν «γιγάντιο μαχαίρι», όταν έπεσε στο πίσω μέρος του ποδηλάτου του αθλητή της Direct Energie και τον τραυμάτισε βαθιά στο αριστερό του πόδι.
Η επιστολή του συγκέντρωσε την υποστήριξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των συναδέλφων του, με τον Larry Warbasse της IAM Cycling να γράφει στο Twitter, «Δεν χρειαζόμαστε περισσότερους κινδύνους από αυτούς που αντιμετωπίζουμε  ήδη στην επαγγελματική ποδηλασία», και τον Ryder Hesjedal της Τrek-Segafredo να δηλώνει, «είχα κακό προαίσθημα από την αρχή! Δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ!», σχετικά με την εισαγωγή των δισκόφρενων στο Pro Tour.
Ο συναθλητής του Ventoso, Rory Sutherland, ανταποκρίθηκε στην είδηση ​​της αναστολής της χρήσης των δισκόφρενων διερωτώμενος, «γιατί πραγματικά χρειαζόταν ένα ατύχημα για να αποφασιστεί πως όλο αυτό ήταν μια κακή ιδέα; Πόσοι αναβάτες ήθελαν τα δισκόφρενα; Σχεδόν κανένας!».

14 Απριλίου 2016