02 Ιουνίου 2016

Ατσάλινη Ακτίνα









Το λέει και ο τίτλος........Ατσάλινη (η αγάπη για το ατσάλι ένα υλικό αθάνατο,εύκολο στην κατασκευή , ανακυκλώσιμο,όμορφο,εύκολο στην συντήρηση και με ωραία μηχανικά χαρακτηριστικά που το κανουν πολύ άνετο στην οδήγηση), Ακτίνα  (ένα ζωτικής σημασίας εξάρτημα στην δομή του ποδηλάτου).
Ένα blog που δημιουργήθηκε από μια ανάγκη προσωπική να εκφράσω δικά μου συναισθήματα , αλλά και να βάλω σε μια σειρά σκέψεις,γνώσεις, συμβουλές,αλλά και έκφραση απόψεων ,ιδεών, εκδρομών των φίλων μου και γνωστών μου στον χώρο του ποδηλάτου.
Δεν έχω βάλει κανόνες,όρια ,απλά κοινοποιώ προς ενημέρωση όλων ότι μου αρέσει,και με εκφράζει.
Με πολλή μεγάλη χαρά βλέπω λοιπόν στον 3ο χρόνο λειτουργίας ότι οι επισκέπτες αυξάνονται κάθε μέρα όλο και πιο πολύ.Αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω.Η ζωή μας και γενικά οι ρυθμοί που λειτουργούμε γίνονται  καμιά φορά εξοντωτικοί.
Όμως η αγάπη μας για ποδήλατο και για το ποδήλατο,την ποδηλασία,τις εκδρομές ,την συνάντηση με τους φίλους μας δεν τελειώνει ποτέ......

Ευχαριστώ και τον πιο μακρινό αναγνώστη που δεν γνωρίζει Ελληνικά,και όλους όσους επισκέπτονται την   Ακτίνα.........



30 Μαΐου 2016

Γύρος Ιταλιας 2016---ωραιες στιγμές

“Δεν είναι παρά ένας αγώνας…” δηλώνει ο Chaves

Ο Nibali αγκαλιάζει συγκινημένος τους γονείς του Esteban Chaves αμέσως  μετά τον τερματισμό.

Ταξίδεψαν – για πρώτη φορά στη ζωή τους – από ένα μικρό χωριό της Κολομβίας, για να δουν το γιό τους να ίσως να κερδίζει το Giro. Αντί γι’ αυτό είδαν τον Nibali να παίρνει τη διαφορά αφήνοντας τον Κολομβιανό στη δεύτερη θέση.
“Είναι η πρώτη φορά που οι γονείς μου ταξιδεύουν στην Ευρώπη και ήρθαν εδώ για να με δουν να φοράω τη ροζ φανέλα. Είναι η πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου και δε με πειράζει που έχασα. Είναι απλά ένας αγώνας…” δήλωσε ο Chaves φανερά συγκινημένος για να προσθέσει: “Σήμερα ο Nibali και ο Scarponi έδειξαν πως είναι στην καλύτερή τους φόρμα. Δεν είχα τα πόδια να τους ακολουθήσω. Έτσι είναι τα πράγματα στους αγώνες. Και ναι, δεν ήμουν καλά και έπαιρνα αντιβίωση αλλά δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Δεν είμαι από κείνους που βιάζονται να δικαιολογηθούν. Απλώς δεν είχα τα πόδια!”
Οι γονείς του Esteban Chaves ήταν οι πρώτοι που υποδέχτηκαν τον Nibali στον τερματισμό του 20ου stage για να τον συγχαρούν για τη μεγάλη νίκη του απέναντι στο γιό τους… Να τον συγχαρούν για τη δύναμη και την επιτυχία του. Κι εκείνος, φανερά συγκινημένος έσπευσε να τους αγκαλιάσει και να τους ευχαριστήσει.
ZEN_0881
Από τις μεγάλες στιγμές της ποδηλασίας που ζήσαμε φέτος στο 99o Giro d’ Italia, μαζί με τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του Steven Kruijswijk που, παρά τους φριχτούς πόνους και παρόλο που η ομάδα του πίστευε πως δεν θα στεκόταν καν στη γραμμή της εκκίνησης, υπερασπίστηκε όσο καλύτερα μπορούσε τη θέση του στους πρώτους του φετινού Giro.
Η Bianchi είχε ετοιμάσει μια μεγαλειώδη υποδοχή για τον Kruijswijk, μια που όλα έδειχναν πως θα ήταν εκείνος ο φετινός νικητής αλλά σε τέτοιους αγώνες όλα παίζονται μέχρι την τελευταία στιγμή.
2-_FFS1445

Giro d’ Italia 2016 final

O Nibali νικητής του Giro d’ Italia 2016!




Μια μεγάλη νίκη για τον ιταλό αναβάτη που τερμάτισε νικητής στο Τορίνο μέσα σε πανηγυρισμούς χιλιάδων ιταλών!
Torino, 29 Μαϊου 2016 – Ο ιταλός ποδηλάτης Vincenzo Nibali (Astana Pro Team) είναι πλέον και επίσημα ο νικητής του 99ου Giro d’Italia και ο τελευταίος που φορά φέτος την Maglia Rosa, η οποία πλέον έχει γραμμένο τ’ όνομά του. Ο Esteban Chaves (Orica Greenedge) τερμάτισε δεύτερος 52″ πιο πίσω και τρίτος ο  Alejandro Valverde (Movistar Team) με 1’17” διαφορά.
Αμέσως μετά τον τερματισμό, ο νικητής της Maglia Rosa δήλωσε: “Είναι ένα υπέροχο συναίσθημα. Σήμερα πέτυχα τη δεύτερη νίκη μου στο Giro d’ Italia. Είμαι άφωνος. Το πλήθος στο τελευταίο stage ήταν απίστευτο και μου έδειξε μεγάλη αγάπη. Η οικογένειά μου είναι εδώ κοντά μου για να τους αγκαλιάσω όλους. Στην αρχή ξεκινήσαμε με βροχή αλλά προς το τέλος ο καιρός έφτιαξε και όλα ήταν υπέροχα”.
Ο Γερμανός Nikias Arndt (Team Giant – Alpecin) κέρδισε το 21ο και τελευταίο  stage των 163km από το Cuneo στο Torino. Ο Matteo Trentin (Etixx – Quick-Step) τερμάτισε δεύτερος και ο Sacha Modolo (Lampre Merida) τρίτος. Ο Giacomo Nizzolo (Trek – Segafredo), ο πρώτος που πέρασε τη γραμμή του τερματισμού, αποκλείστηκε από τους κριτές. Oι κριτές δικαιολόγησαν την απόφασή τους λέγοντας πως ο Nizzolo έκλεισε τον Sacha Modolo με αντικανονικό τρόπο.

Φανερά ενοχλημένος ο Modolo από το "κλείσιμο" του Nizzolo. Giro d'Italia 2016. ANSA/ALESSANDRO DI MEO
Φανερά ενοχλημένος ο Modolo από το “κλείσιμο” του Nizzolo.
Giro d’Italia 2016. ANSA/ALESSANDRO DI MEO

“Εμείς ξέρουμε ποιος έκανε τον πιο γρήγορο χρόνο στο 21ο stage”, δημοσίευσαν στο twitter τους η ομάδα της Trek Segafredo ενώ οι αθλητές προφανώς προτίμησαν να μην πάρουν θέση.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ:
1 – Vincenzo Nibali (Astana Pro Team)
2 – Esteban Chaves (Orica Greenedge) +52”
3 – Alejandro Valverde (Movistar Team) +1’17”
4 – Steven Kruijswijk (Team Lotto NL – Jumbo) +1’50”
5 – Rafal Majka (Tinkoff) +4’37”
JERSEYS
  • Maglia Rosa (ροζ), General Classification, Vincenzo Nibali (Astana Pro Team)
  • Maglia Rossa (κόκκινη), Sprint Classification, Giacomo Nizzolo (Trek – Segafredo)
  • Maglia Azzurra (μπλε), Mountains Classification, Mikel Nieve (Team Sky)
  • Maglia Bianca (λευκή), Young Rider Classification,  Bob Jungels (Etixx – Quick-Step)

28 Μαΐου 2016

99ος Giro d’ Italia 2016 (part 2)

 Απροσδόκητη εξέλιξη στο 19ο ετάπ....
Η πτώση του KRUIJSWIJK, έφερε τα πάνω κάτω.
Η κακή απόδοση του Nibali στα προηγούμενα ετάπ, η ανεβασμένη απόδοση και νίκη  του CHAVES μας ξεγέλασε και δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι ο Γύρος θα κριθεί μεταξύ των  KRUIJSWIJK & CHAVES.









Ο Nibali ανέκαμψε χτες με ενα ξεκόλλημα στα 5 χλμ πριν το τέλος και πήρε μια σημαντική διαφορά και σε συνδιασμό με την νίκη στο ετάπ ανέβηκε στην γενική κατάταξη στην 2η θέση ενω ο CHAVES πηρε την αρχηγία του Γυρου.



Ο KRUIJSWIJK εχασε την ροζ φανέλλα αλλά ειναι ακόμη στο παιχνίδι.
η κατάταξη σήμερα πριν το προτελευταίο ετάπ και τελευταίο ανηφορικό  που θα κρίνει και τον αγώνα εχει ως εξής:



General Classification after Stage 191 CHAVES RUBIO, Johan Esteban (OGE) 78:14:20
2 NIBALI, Vincenzo (AST) + 44
3 KRUIJSWIJK, Steven (TLJ) + 1:05
4 VALVERDE BELMONTE, Alejandro (MOV) + 1:48
5 MAJKA, Rafal (TNK) + 3:59
6 JUNGELS, Bob (EQS) + 7:53
7 AMADOR BIKKAZAKOVA, Andrey (MOV) + 9:34
8 URAN URAN, Rigoberto (CPT) + 12:18
9 SIUTSOU, Kanstantsin (DDD) + 13:19
10 POZZOVIVO, Domenico (ALM) + 14:11
11 FUGLSANG, Jakob (AST) + 18:41
12 ATAPUMA HURTADO, Darwin (BMC) + 20:51
13 DUPONT, Hubert (ALM) + 21:32
14 MONFORT, Maxime (LTS) + 29:53
15 HENAO GOMEZ, Sebastian (SKY) + 30:02

η συνέχεια σήμερα....................

25 Μαΐου 2016

Ο Μεγάλος Γύρος | La Grande Boucle trailer







AYTH H TAINIA ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΕ DVD.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.ΓΑΛΛΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ.

Bruno Meres X9 NIGHTHAWK

Ο Bruno Meres είναι ένας υποψήφιος διδάκτορας ο οποίος ασχολείται με τον βιομηχανικό σχεδιασμό και πρόσφατα άρχισε να ασχολείται με τα πλαίσια των ποδηλάτων του μέλλοντος. Το πρόσφατο σχέδιό του είναι ultra cool, με ματ μαύρο χρώμα και φτιαγμένο από ανθρακονήματα, ένα πειραματικό δίκυκλο που πολύ θέλουμε να δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους.
Τα πάνελ από τα οποία προκύπτει το σχήμα του ποδηλάτου είναι τύπου «σάντουιτς» από ένα υλικό που είναι ανθεκτικό στη ζέστη και μοιάζει με μία κυψέλη. Το συνολικό βάρος του ποδηλάτου είναι 1.4 κιλό (αλήθεια είναι, δεν κάνουμε πλάκα!), οπότε θα είναι πανεύκολο στην μεταφορά. Όπως είπαμε και παραπάνω είναι σε πειραματικό στάδιο, αλλά θα πρέπει σίγουρο ότι θα δούμε την τεχνοτροπία κατασκευής τέτοιων υλικών να κάνουν την εμφάνισή τους στη βιομηχανία ποδηλάτων. Well done!
Bruno Meres Nighthawk X-9, Ένα
Bruno Meres Nighthawk X-9, Ένα
Bruno Meres Nighthawk X-9, Ένα
Bruno Meres Nighthawk X-9, Ένα

ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ            
Του Γιάννη Ματαλιωτάκη


Τον τελευταίο καιρό με την ανάπτυξη του ποδηλάτου έχουν πάρει φωτιά τα φόρουμ με σχετικές συζητήσεις για το είδος του ποδηλάτου που πρέπει να καβαλάει κάποιος ,τι διαδρομές να ακολουθεί ,τι ρούχα να φοράει, τι να τρώει και γενικά όλοι ζητάνε συμβουλές για τα πάντα.
Το δίλημμα κούρσα ή mtb?.Η κουρσοφρενίτιδα άρχισε με την ανάπτυξη των υπέρ-μαραθώνιων  διαδρομών ,τα λεγόμενα brevets και τείνει να επισκιάσει την προηγούμενη τρέλα των mtb-bikes.Η απλότητα της κούρσας με δεδομένη την οικονομική κρίση δείχνει μια διαχρονικότητα  στο σκαρί της που φαίνεται να μην επηρεάζεται τόσο πολύ από την τεχνολογική φαντασία του mtb.(29 ΄΄& 27,5΄΄  τροχοί, διπλές αναρτήσεις,all mountain, marathon, dh κλπ). Έτσι βλέπουμε αναπαλαιώσεις των παλιών ποδηλάτων απλά για το κέφι ή και την συμμετοχή σε ένα brevet.
Βόλτες ή προπονήσεις? Να πάρω μετρητή cadence, βατόμετρο, παλμογράφο, παπούτσια ποδηλατικά, σορτσάκι, γάντια ,κράνος? Τίποτα από όλα αυτά .Στην Ευρώπη αλλά και σε κάποιες πόλεις της χώρας μας(βλέπε Καρδίτσα-γνωρίζατε ότι βρίσκεται στην τρίτη θέση στις ευρωπαϊκές  χώρες σε έκταση ποδηλατοδρόμων?)κάνουν ποδήλατο όπως κάνουν  περπάτημα ,απλά πηγαίνουν για ψώνια, βόλτα ,καφέ και ότι άλλο θελήσουν. Φυσικά δεν έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις από το ποδήλατο και όσο ακόμη δεν υπάρχει ο καταναγκασμός που υπάρχει σε άλλα μεταφορικά μέσα ας χαρούμε την ελευθερία των επιλογών της χρήσης του αλλά και την ελευθερία που μας δίνει όταν το χρησιμοποιούμε. Εμείς οι ίδιοι καθορίζουμε το στυλ της ποδηλασίας που θα κάνουμε οπότε επιλέγουμε και το ανάλογο ποδήλατο. Φανταστείτε όταν πριν αρκετά χρόνια υπήρχαν μόνο αντρικά ή γυναικεία ή παιδικά ποδήλατα και ήταν μονοτάχυτα, 3τάχυτα, ή κούρσες ,έτσι απλά με  ατσάλινους  σκελετούς και τέλος. Κάντε μια σύγκριση με τις επιλογές της εποχής μας. Θα χάσετε την μπάλα  ή μάλλον την πεταλιά σας…
Συλλογή ή χρήση? Βλέπω και μεγάλη άνθιση στην συλλογή ποδηλάτων. Δηλαδή αγοράζουμε μια κούρσα ,αλλά θέλω και ένα ποδήλατο χρονομέτρου, ένα mtb ,ένα touring για να έχουμε το κατάλληλο για κάθε χρήση. Απλοποιήστε την ζωή σας πλέον. Ένα καλά ρυθμισμένο ποδήλατο  κάνει τα πάντα σε γενικές γραμμές. Ας επιστρέψουμε στο ένα ποδήλατο. Μπορεί να  είναι και μια ανάγκη οικονομικής σκέψης.

Fashion ή ανάγκη?  

ΑΠΛΑ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.