07 Οκτωβρίου 2019

Σπαρτακιάδα χιλιομετρικό πλάνο επιβίωσης.


        Έχω φτιάξει  ένα πλάνο που χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια σαν πλάνο επιβίωσης στην δύσκολη διαδρομή της Σπαρτακιάδας. 
Ζητώ συγνώμη από τους φίλους του blog που το βάζω μετά στην Σπαρτακιάδα, αλλά πιστεύω θα βοηθήσει τους φίλους να το μελετήσουν και να το χρησιμοποιήσουν στις επόμενες.




χιλιομετρικο Πλάνο επιβίωσης 






Μελετήστε το .
Ο πίνακας χωρίζεται σε 2 μέρη. Το αριστερό έχει τις κύριες Αποστάσεις χωρισμένες σε τομείς. Π.χ. με κίτρινο χρώμα Αθήνα-Ισθμός.
Το δεξί μέρος έχει τους ενδιάμεσους τομείς με τα σημεία που χρήζουν προσοχής.

ΑΝΑΛΥΣΗ:
Τα χιλιόμετρα που είναι με εντόνους αριθμούς είναι υπολογισμένα  σύμφωνα με την καταγραφή από το ride with GPS. Ενδεχομένως να υπάρχουν αποκλίσεις με το Google maps ή το Garmin, είναι όμως ένας οδηγός που θα βοηθήσει να "ροκανίσετε" την διαδρομή χιλιόμετρο - χιλιόμετρο και να σας δώσει κουράγιο να προχωρήσετε μέχρι το επόμενο τμήμα. 

Εμένα με βοηθάει γιατί δεν βάζω ΠΟΤΕ  στο μυαλό μου ότι έχω να κάνω 258 χλμ.

Χωρίζω την διαδρομή σε 6 τομείς και αφού ολοκληρώσω τον κάθε τομέα, βάζω στόχο τον επόμενο με ξεχωριστή στρατηγική κάθε φορά.

Δηλαδή για να γίνω πιο συγκεκριμένος. Το 1ο τμήμα Αθήνα-Ισθμός το βγάζω όσο το δυνατόν με την λιγότερη καταπόνηση, προσπαθώ να είμαι πάντα στο σωστό σημείο μέσα στο γκρουπ, ώστε να μην κουράζομαι και να αποφεύγω τον αέρα. Οι φυσικές ανάγκες γίνονται ΠΑΝΤΑ στην βάση ενός ανηφορικού κομματιού που το γκρουπ πάντα κόβει, ώστε και αν καθυστερήσω, να μπορώ εύκολα να τους πιάσω.
Μετά το φαγητό του Ισθμού μέχρι τους Μύλους θεωρώ το σημαντικότερο τμήμα της διαδρομής.   Εκεί επιλέγω ένα γκρουπ της δυναμικότητας μου και καλύπτω την διαδρομή των 73 χλμ με την λιγότερη καταπόνηση. Επίσης από το σύνολο των 73 χλμ αφαιρέσεις το κομμάτι από τα Δερβενάκια μέχρι το Άργος γλυτώνεις αρκετά χιλιόμετρα και παίρνεις τις ανάσες που χρειάζεσαι αργότερα. Αν φτάσεις στους Μύλους σχετικά νωρίς έχεις μετά αρκετό χρόνο για τα επόμενα τμήματα.
Πιο συγκεκριμένα :
Στο κομμάτι πχ. Τρίπολη -Βλαχοκερασιά με κίτρινο χρώμα στο αριστερό τμήμα είναι συνολικά 16 χλμ. δηλ. απο το 196o χλμ  μέχρι το 212o χλμ που είναι η κορυφή της ανάβασης της Μανθιρέας. Στο δεξί τμήμα θα δείτε ότι το δύσκολο κομμάτι είναι 5 χλμ από το 205o χλμ έως το 210o χλμ.
Θα δείτε επίσης μια στήλη με την ώρα Άφιξης που είναι η χειρότερη ώρα που μπορεί να φτάσει κανείς ώστε να μένει ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. 
Στον Ισθμό έχω βάλει αστερίσκους γιατί ο χρόνος άφιξης εξαρτάται από την ώρα εκκίνησης και από τον ρυθμό που τηρούμε στην διαδρομή.(Φέτος για παράδειγμα φύγαμε 7,43 π.μ.).
Εμένα με βοηθά γιατί αν φτάσω νωρίτερα από τον χειρότερο χρόνο έτσι υπολογίζω ότι έχω περισσότερο χρόνο για ξεκούραση ή να έχω περιθώριο να πάω πιο αργά στο επόμενο κομμάτι. Π.χ. αν φτάσω στους Μύλους στην 13.00 μ.μ. έχω περιθώριο να ξεκουραστώ 10΄ και να έχω και 20΄ λεπτά άνεση χρόνου να καλύψω το επόμενο τμήμα (41 χλμ σε 3 ώρες) μέχρι την Τρίπολη να φτάσω το αργότερο στις 4.30 μ.μ.(μουαγιε 13,6 χλμ).Συνήθως φτάνεις πολύ νωρίτερα, αναλόγως της φυσικής κατάστασης που έχεις, όμως έτσι βάζεις ένα χρονικό όριο, και όταν έχεις κερδίσει κάποιο πλεονέκτημα, ηρεμείς λίγο και συνεχίζεις πιο μαλακά την υπόλοιπη διαδρομή και έχεις επιπλέον χρόνο να καλύψεις και κάποια αναποδιά(κράμπες, λάστιχο κ.λ.π.).

Νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει αρκετά.


01 Οκτωβρίου 2019

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Δρόμου Αγγλία 2019



Φέτος το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Δρόμου εγινε στην Αγγλία στο Yorkshire.


Ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής ποδηλασίας είναι ο Δανός Mads Pedersen. Ο νεαρός Δανός σπρίνταρε καλύτερα από τον Matteo Trentin (Italy) και τον Stefan Küng (Switzerland).




Το φαβορί του αγώνα, Mathieu van der Poel (Holland) έμεινε από ενέργεια στα τελευταία χιλιόμετρα, όπως και ο συμπατριώτης του Trentin, Gianni Moscon. Ο Peter Sagan (Slovakia) επιτέθηκε από το πελοτόν, για να πάρει την 4η θέση.
Η έναρξη του αγώνα αναβλήθηκε για μισή ώρα, επειδή η οργάνωση έπρεπε να αλλάξει πορεία λόγω της έντονης βροχόπτωσης. Η UCI ανακοίνωσε το πρωί ότι οι αναβάσεις των Buttertubs και Grinton Moor είχαν αποσυρθεί από την διαδρομή.
Μετά από περίπου 80 χιλιόμετρα, μια παράκαμψη επανέφερε το πελοτόν στην πόλη Leyburn, όπου η αρχική διαδρομή συνεχίστηκε. Οι αναβάτες έπρεπε τώρα να ολοκληρώσουν 9 (αντί για 7) γύρους στο σιρκουϊ γύρω από το Harrogate.

Αποτελέσματα αγώνα αντοχή ανδρών:

1. Mads Pedersen (Denmark) 6:27:28
2. Matteo Trentin (Italy)
3. Stefan Küng (Switzerland) at 0:02
4. Gianni Moscon (Italy) at 0:17
5. Peter Sagan (Slovakia) at 0:43
6. Michael Valgren (Denmark) at 0:45
7. Alexander Kristoff (Norway) at 1:10
8. Greg Van Avermaet (Belgium)
9. Gorka Izagirre (Spain)
10. Rui Costa (Portugal)
11. Sonny Colbrelli (Italy)
12. Jakob Fuglsang (Denmark)
13. Zdenek Stybar (Czech Republic)
14. Carlos Betancur (Colombia)
15. John Degenkolb (Germany)
16. Ion Izagirre Insausti (Spain) at 1:14
17. Amund Grondahl Jansen (Norway)
18. Tadej Pogacar (Slovenia)
19. Nils Politt (Germany) at 1:22
20. Niki Terpstra (Netherlands)
21. Toms Skujins (Latvia) at 1:46
22. Michael Albasini (Switzerland) at 1:48
23. Tony Gallopin (France) at 1:50
24. Michael Matthews (Australia) at 1:57
25. Alberto Bettiol (Italy).

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ




1Annemiek van Vleuten (Netherlands)4:06:05
2Anna van der Breggen (Netherlands)0:02:15
3Amanda Spratt (Australia)0:02:28
4Chloe Dygert (United States Of America)0:03:24
5Elisa Longo Borghini (Italy)0:04:45
6Marianne Vos (Netherlands)0:05:20
7Marta Bastianelli (Italy)
8Ashleigh Moolman-Pasio (South Africa)
9Lisa Brennauer (Germany)
10Coryn Rivera (United States Of America)



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΗΒΩΝ








1Quinn Simmons (United States Of America)3:38:04
2Alessio Martinelli (Italy)0:00:56
3Magnus Sheffield (United States Of America)0:01:33
4Enzo Leijnse (Netherlands)
5Gianmarco Garofoli (Italy)
6Vegard Stokke (Norway)
7Alfred George (Great Britain)0:01:45
8Frederik Wandahl (Denmark)
9Jakub Bouček (Czech Republic)
10Milan Paulus (Belgium)

17 Σεπτεμβρίου 2019

Vuelta a España 2019-Γύρος Ισπανίας αποτελέσματα 2019








Ο Primož Roglič είναι ο νικητής της Vuelta a España 2019, κερδίζοντας για πρώτη φορά ενα  Grand Tour για τον ίδιο και τη Σλοβενία.

Ο αναβάτης Jumbo-Visma νίκησε  τον παγκόσμιο πρωταθλητή Alejandro Valverde (Movistar) , με τον 20χρονο συμπατριώτη του Rogéd Tadej Pogačar (UAE Team Emirates) στην τρίτη θεση , 22 δευτερόλεπτα πίσω από τον Valverde.

Ο Fabio Jakobsen (Deceuninck - Quick-Step) κέρδισε το τελικό 21ο ετάπ , μπροστά απο  τον Sam Bennett (Bora-Hansgrohe) στον τερματισμό του σπριντ στη Μαδρίτη.

Τελική κατάταξη


1. Primož Roglič (Slo) Jumbo-Visma, in 83-07-31
2. Alejandro Valverde (Esp) Movistar, at 2-16
3. Tadej Pogačar (Slo) UAE Team Emirates, at 2-38
4. Nairo Quintana (Col) Movistar, at 3-29
5. Miguel Ángel López (Col) Astana, at 4-31
6. Rafał Majka (Pol) Bora-Hansgrohe, at 7-16
7. Wilco Kelderman (Ned) Sunweb, at 9-47
8. Carl Frederik Hagen (Nor) Lotto-Soudal, at 12-54
9. Marc Soler (Esp) Movistar, at 22-10
10. Mikel Nieve (Esp) Mitchelton-Scott, at 22-17

Τελική κατάταξη ομάδων


1. Movistar (Esp), 
2. Astana (Kaz), 
3. Jumbo-Visma.


27 Αυγούστου 2019

Paris-Brest -Paris_____ΓΛΥΚΟ



Γνωριζατε οτι υπάρχει και γλυκο αφιερωμένο στο Paris-Brest -Paris?

Αντιγραφω απο την ΝΤΙΝΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ


Αν είχατε την τύχη να ταξιδέψετε μέχρι την Γαλλία ή ακόμα και σε κάποιο γαλλικό ζαχαροπλαστείο εδώ στην Ελλάδα, ίσως να βρεθήκατε μπροστά στο αγαπημένο γλυκό των Γάλλων… Το Paris-Brest!
Φαντάζομαι, θα αναρωτιέστε από που προέρχεται το όνομά του. Το ίδιο και εγώ, όταν τα πρωτοσυνάντησα. Ίσως γιατί η συνταγή έχει εξελιχθεί λίγο, με το πέρασμα του χρόνο. Κυρίως στην εμφάνιση.
Η ιστορία λοιπόν λέει, πως το Paris-Brest φτιάχτηκε για πρώτη φόρα από έναν Γάλλο ζαχαροπλάστη σε μια περιοχή κοντά στο Παρίσι, ως φόρο τιμής της διάσημης πλέον ποδηλασίας, που ήταν τότε στο ξεκίνημά της.
Ήταν ο Pierre Giffard, ιδρυτής του διάσημου ποδηλατικού γύρου, που ζήτησε από τον Louis Durand, τον τότε διάσημο ζαχαροπλάστη, να φτιάξει ένα καινούργιο γλυκό για να γιορτάσουν με αυτό το τρόπο τον αγώνα μαζί με τους ποδηλάτες. Το αποτέλεσμα μαγικό σε γεύση αλλά και σε σχήμα, αφού έμοιαζε με ρόδα ποδηλάτου!
Σήμερα, παρόλο που έχει κρατηθεί η παραδοσιακή γεύση του, το σχήμα του εξακολουθεί να είναι στρογγυλό αλλά δεν θυμίζει ρόδα. Βέβαια, κάποια τολμηροί σεφ ζαχαροπλαστικής εξακολουθούν να το κάνουν προσθέτοντας ως και ακτίνες, αλλά και πάλι είναι ελάχιστοι.
Τώρα σε ότι αφορά τη γεύση του, η ζύμη είναι μια κλασσική ζύμη για σου, η απαλή κρέμα είναι mousseline και πραλίνα και πασπαλίζετε με αμύγδαλα φιλέ. Οι νέες version, περιέχουν σοκολάτα, καφέ, βανίλια ή ότι μπορεί να άλλο υπάρχει στη φαντασία του ζαχαροπλάστη.

21 Αυγούστου 2019

31η Σπαρτακιάδα 2019___Προετοιμασία




Βλέπω φτάνει το τέλος του Αυγούστου σιγά σιγά και στον δρόμο, στις γειτονιές, στο κέντρο βλέπω τους "τρεχαλατζήδες" που ετοιμάζονται για τον Μαραθώνιο.


Εμείς μετά απο τους καύσωνες και τις καλοκαιρινές διακοπές πρέπει να ετοιμαζόμαστε για την Σπαρτακιάδα. Τα μέλη της ΠΟΛΕΒ που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να συμμετάσχουν στην Σπαρτακιάδα είναι φέτος τέσσερα.

  • Τσίμπαλης Κυριάκος
  • Μισαηλίδης Μισαήλ
  • Ματαλιωτάκης Γιάννης
  • Σταματέλος Γιάννης.

Ο υπογράφων "παλεύει" πραγματικά να βρει χρόνο για να βρεθεί πάνω στο ποδήλατο έστω και για 1 με 1.30 ωρα βράδυ αργά ή πολύ πρωί,λόγω υποχρεώσεων. Εύχομαι τα άλλα μέλη να μπορούν να προετοιμαστουν καλύτερα.
Υπενθυμίζω σε όλους τους φίλους καλή ενυδάτωση, καλό ύπνο, καλό φαγητό ,ισοτονικά, ταμπλέτες μαγνησίου για τις κράμπες και όχι υπερβολές στις εντάσεις. Τώρα θέλει χιλιόμετρα και αρκετή ώρα πάνω στην σέλα.
Μέσα στον Σεπτέμβρη θα κανονιστούν τα ραντεβού  για τις καθιερωμένες προπονήσεις προετοιμασίας.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

19 Αυγούστου 2019

Trendy Cyclists




Γνωρίζατε οτι η trendy τάση στο ντύσιμο έχει και Ελληνικό όνομα?

Δείτε την προσπάθεια 3 νέων παιδιών..... ODD

Επίσης μιά αλλη Ελληνική εταιρεία .....  Athlon

Paris-Brest-Paris 2019




ΠΗΓΗ:MBIKE




H διαδρομή



Την Κυριακή 18 Αυγούστου, από το πάρκο στο κάστρο του Ραμπουγιέ, γύρω στα 55 χλμ από το Παρίσι, παίρνει εκκίνηση η μυθική ποδηλατική διαδρομή Paris – Brest – Paris, συνολικού μήκους 1.200 χλμ, για περίπου 7.500 ποδηλάτες μεγάλων αποστάσεων, από ολόκληρο τον κόσμο.
Μέσα σε αυτούς και 100 Έλληνες, τόσοι πολλοί που σίγουρα όλοι μας έχουμε κάποιο γνωστό ή φίλο ανάμεσά τους, και την πορεία των οποίων μπορούμε να παρακολουθούμε χάρη σε ένα ενεργό tracking system, αρκεί να γνωρίζουμε τον προσωπικό τους κωδικό.




Η διαδρομή που διανύει δρόμους με μεγάλη ασφάλεια για τους συμμετέχοντες, θα ολοκληρωθεί μεταξύ Τρίτης 20, για τους γοργοπόδαρους, και Πέμπτης 22 Αυγούστου, για τους μερακλήδες που θα απολαύσουν τα χιλιόμετρα με πιο αργό ρυθμό, αφού περάσει από πανέμορφα τοπία και πυκνά δάση όσο και ιστορικά γαλλικά εδάφη, και από τα εξής σημεία ελέγχου: Dreux, Mortagne-au-Perche, Villaines-la-Juhel, Fougères, Tinteniac, Loudéac, Carhaix-Plouguer, Brest (Βρέστη) και πίσω.

Η τελετή λήξης θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Αυγούστου στις 5 το απόγευμα με ένα πλούσιο γεύμα για όλους τους συμμετέχοντες ποδηλάτες που θα έχουν πολλά χιλιόμετρα να διηγηθούν και πολλές διαφορετικές περιπέτειες να μοιραστούν μεταξύ τους.
Τι είναι, όμως το Παρίσι – Βρέστη – Παρίσι;




Οι διοργανωτές επιμένουν πως δεν πρόκειται για αγώνα, ούτε καν για εκδήλωση με ανταγωνιστικό χαρακτήρα. Μα τότε, γιατί υπάρχουν βραβεία για αυτούς που τερματίζουν πρώτοι στην κατηγορία τους;

Για να κατανοήσουμε αυτή την αντίφαση πρέπει να ανατρέξουμε στην ιστορία του Paris-Brest-Paris. Το 1931, λοιπόν, για πρώτη φορά ύστερα από την ίδρυση του PBP ως αγώνα επαγγελματικής ποδηλασίας το 1891, μπήκαν στο «παιχνίδι» και ραντονέρ, δηλαδή, ποδηλάτες μεγάλων αποστάσεων. Μέσα στη δεκαετία του ’50, οι αποστάσεις σε όλους τους άλλους επαγγελματικούς αγώνες άρχισαν να συντομεύονται, και με την ειδική προετοιμασία που απαιτούσε η συμμετοχή στο PBP, δεν είχε πλέον νόημα για τους επαγγελματίες αθλητές να δεσμεύουν μια ολόκληρη αγωνιστική περίοδο για έναν μόνο αγώνα. Το PBP είχε πλέον πεθάνει για τους επαγγελματίες ποδηλάτες. Ήταν η στιγμή για τους ποδηλάτες μεγάλων αποστάσεων να αναλάβουν την «πρόκληση»!

Αντίθετα από τους επαγγελματίες, που έβγαζαν το ψωμί τους από τους αγώνες, οι ραντονέρ είχαν σαν προτεραιότητα τη χαρά της ποδηλασίας. Περηφανεύονταν για τον ερασιτεχνισμό τους και αυτοαποκαλούνταν εραστές του ποδηλάτου. Φυσικά και οι ραντονέρ μπορούν να γίνουν ανταγωνιστικοί – και αρκετοί από αυτούς είναι – αλλά, συνήθως, κατά ένα διαφορετικό πιο φιλικό και ανθρώπινο τρόπο, ή τουλάχιστον έτσι θα πρέπει να είναι.

Ένας επαγγελματικός αγώνας μοιάζει με μάχη κι έχει έναν νικητή, ενώ η ποδηλασία μεγάλων αποστάσεων εξαίρει την ευγενή άμιλλα και τη χαρά του ταξιδιού. Ή, όπως το έθεσε κάποτε ένας φίλος ποδηλάτης: Είναι η αναζήτηση μέσα μας του τέλειου ποδηλάτη, που χωρίς εξωτερική βοήθεια, θα προσπαθήσει να φέρει σε πέρας μια διαδρομή ανεξαρτήτου απόστασης και καιρικών συνθηκών.

Με το δικό του ρυθμό, λοιπόν, ο καθένας, άλλος γρήγορα κι άλλος πιο αργά, θα είναι νικητής από τη στιγμή που θα βρεθεί εντός χρόνου στον τερματισμό, και… θα πάρει μετάλλιο για την προσπάθειά του! Ακόμη κι αν κάποιοι πάρουν βραβείο ως πιο γρήγοροι, όλοι ανεξαιρέτως οι τερματίσαντες έχουν ίση μεταχείριση από το κοινό και τους διοργανωτές, αφού κανείς δεν δίνει προτεραιότητα στους ταχύτερους ούτε πάνω στο δρόμο, ούτε στα κοντρόλ ούτε στα χειροκροτήματα, για να μην πω μάλιστα πως, σε αυτά τουλάχιστον, οι last finishers υπερτερούν!
Για τέσσερις ολόκληρες μέρες στα αυτιά ποδηλατών κάθε εθνικότητας θα αντηχούν επιφωνήματα και προτροπές ένθερμων Γάλλων και τουριστών, σε κάθε πόλη και χωριό από όπου θα περνάνε λίγο ως πολύ κουρασμένοι, διψασμένοι, άφαγοι και άυπνοι, «Allez, Allez» και «Bon courage», και εικόνες όπως η θάλασσα των ποδηλάτων που κατακλύζει τους δρόμους, τα ατελείωτου μήκους «φίδια» από κόκκινα φωτάκια που σκίζουν το σκοτάδι της νύχτας, είναι βιώματα που θα συνοδεύουν τους συμμετέχοντες για μια ζωή!



«Θεέ μου πού πάω;» μας έγραψε σήμερα αστειευόμενος ο Κώστας Σταμάτης, από το Παρίσι.
Και ο Θοδωρής Γεωργόπουλος περιγράφει:
«Σήμερα έβρεχε. Το ξέραμε αυτό. Φέτος οι διοργανωτές άλλαξαν την εκκίνηση απο το Saint Quentin στο Rambouillet για να είναι καλύτερος και μεγαλύτερος ο χώρος… Ήταν όμως αχανής!!!
Κάναμε ποδήλατο 5 λεπτά μέσα εκεί για να φτάσουμε σε μια τεράστια ουρά μέσα στο δάσος. Φάε ποδηλάτη βροχή ακίνητος!
Όπου περίμενες, είτε για να μπεις για τεχνικό έλεγχο, είτε για την παραλαβή των πακέτων, παντού ουρά στον ακάλυπτο χώρο. Και δώστου βροχή… Πλακόστρωτο παβέ με λάσπη που γλιστράει κι εμεις με spd. Φαντάζεσαι, δεν ήταν η καλύτερη φάση για ποδηλάτες.
Στο Vélodrome το 2015, όλα ήταν εντός σταδίου και αν έβρεχε δεν θα γινόμασταν πάτουρο… Τέλος πάντων, πνεύμα και ηθικό ραντονέρικο υψηλό!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.




Και ενώ το Παρίσι – Βρέστη – Παρίσι, παραμένει αναμφίβολα ανερχόμενο σε συμμετοχές και το σημαντικότερο γεγονός για την ποδηλασία μεγάλων αποστάσεων, αφού είναι αρχαιότερο ως θεσμός και από τον «Γύρο Γαλλίας» και ελκύει το διεθνές ενδιαφέρον των ποδηλατών, υπάρχουν και άλλες διοργανώσεις εξ ίσου απολαυστικές, που ακολουθούν δυναμικές διαδρομές, όπως Λονδίνο – Εδιμβούργο – Λονδίνο, Cascade 1200, Rocky Mt. 1200, ALPI 4000, 1001 Miglia και άλλες πολλές.